et nyt perlebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Caroline86

JuliaHougaard92 skriver:

okay, står der så også hvad for nogle perler man skal bruge, og farver osv. ?

Tænker nemlig JULEGAVER

ja de har 30 forskellige farver perler med hvert deres nummer som de bruger i billederne.. så tjener de jo samtidig på at man køber perlerne hos dem så man har de rigtige numre og ikke selv skal sjusse sig frem til den rigtige farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Hougaard92

Caroline86 skriver:

tak skal du have

Jeg laver en skabelon med et program (computer) der hedder PhotoPearls.. så printer jeg ud og følger skabelonen

http://www.slojd-detaljer.dk/product.aspx?productid=4383&deptid=858

Hvad med den her hjemmeside, er det sådan noget du bruger ?

Anmeld

19. november 2011

Caroline86

JuliaHougaard92 skriver:

http://www.slojd-detaljer.dk/product.aspx?productid=4383&deptid=858

Hvad med den her hjemmeside, er det sådan noget du bruger ?

ja, lige præcis.. PhotoPearls!

det der er så et startsæt hvor man får en lille smule af alle perlerne (altså de forskellige farver) og så kan man købe yderligere perler ved siden af

Anmeld

19. november 2011

Hougaard92

Caroline86 skriver:

ja, lige præcis.. PhotoPearls!

det der er så et startsæt hvor man får en lille smule af alle perlerne (altså de forskellige farver) og så kan man købe yderligere perler ved siden af

er det nemt nok at finde ud af det ?

For vil rigtig gerne lave et par julegaver ud af det ?

Anmeld

19. november 2011

Caroline86

JuliaHougaard92 skriver:

er det nemt nok at finde ud af det ?

For vil rigtig gerne lave et par julegaver ud af det ?

ja det er ikke svært.. men det kræver koncentration og tålmodighed

Anmeld

19. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Ja, jeg har fået lavet mit 2. perlebillede af Laura nu

Er helt vild med dem

Nå.. ville bare lige vise frem

Lauraaaa  Reserves lille stridsøkse 

Anmeld

19. november 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Lauraaaa  Reserves lille stridsøkse 

bare så synd hun skal være så ramt af de åndssvage tænder hun er hamrende syg igen nu...

Anmeld

19. november 2011

mariamiss6

Caroline86 skriver:

bare så synd hun skal være så ramt af de åndssvage tænder hun er hamrende syg igen nu...

Jeg synes det er både flot, smart, sejt, anderledes, og dejlig kreativt....

MEN 30 farver er da ikke ret meget at gå ud fra hva'?

Nu tænker jeg foreksempel på, at jeg synes at lige i midten af Lauras ansigt er det utroligt mørkt, og det er (for mig i hvert fald) svært at se det sådan rigtigt, som et billede. 
Er det simpelthen fordi dit billede ER så mørkt, altså det rigtige billede. Eller er det alene fordi det er den brune farve programmet har bedt dig bruge, som den der er næsrmest farven på billedet?

Kunne du evt. lægge det billede ud du har arbejdet ud fra?

Ville resultatet have været anderledes, hvis skyggen i ansigtet havde været meget lysere? Altså, ville perlebilledet så være endt tydeligere i detaljerne, eller hvad tror du?

Anmeld

19. november 2011

Caroline86

mariamiss6 skriver:

Nu tænker jeg foreksempel på, at jeg synes at lige i midten af Lauras ansigt er det utroligt mørkt, og det er (for mig i hvert fald) svært at se det sådan rigtigt, som et billede. 
Er det simpelthen fordi dit billede ER så mørkt, altså det rigtige billede. Eller er det alene fordi det er den brune farve programmet har bedt dig bruge, som den der er næsrmest farven på billedet?

Ville resultatet have været anderledes, hvis skyggen i ansigtet havde været meget lysere? Altså, ville perlebilledet så være endt tydeligere i detaljerne, eller hvad tror du?

altså det bliver jo ikke som fotografiet, men i stedet som et pixilleret billede (én af de ting jeg synes er vildt fedt )...

Det er billedet nedenfor jeg har brugt (beskåret, som du kan se )...

Man kan i programmet justere en masse på farve og lys, men jeg valgte selv at jeg ville have det så mørkt fordi det ser fedest ud når man se det langt fra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. november 2011

LauraLW

mariamiss6 skriver:

Caroline kan jo selv svare, men jeg kan lige indskyde at man selv justerer lys og kontrast inden man printer ud - så jeg gætter på at caroline har valgt den løsning hun synes er bedst :-)

Derudover behøver man ikke bruge alle 30 farver - jeg er igang med at lave et hvor jeg kun bruger 6. Det vælger man også selv inde i programmet,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.