skal til læge på torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Anonym trådstarter

der vil jeg være 6+4 HVIS jeg er gravid...

jeg ved det nemlig ikke endnu  Mine test blir ved med at enten vise total negative eller svage svage streger.... så jeg ved virkelig ikke om jeg er købt eller solgt... 

Jeg snakkede derfor med min læge her for nogle dage siden, og hun synes også at det hele lød alt for mærkeligt til at hun bare ville lade det stå hen... så det er jo bare rigtig skønt at hun tager mig seriøst og vil se mig på torsdag 

jeg har selv følelsen af at jeg godt kan være gravid... mine bryster er ømme, og hver gang min bluse strammer hen over dem føles det som om at mine brystvorter bliver mega klemt  jeg har kvalme som kommer og går i løbet af hele dagen, og så får jeg sådan nogle underlige spændinger i lysken/underlivet når jeg hoster, strækker mig eller nyser. 

jeg oplever også en slags "rumlen" i underlivet, og så har jeg meget udflåd. sådan noget helt tyndt hvidt/gennemsigtig noget... nogle gange løber der så meget ud at jeg er sikker på at mens er kommet, men når jeg så kigger efter er det bare udflåd.. 

men jeg synes jo bare at jeg burde kunne teste positivt nu??? 

ved mit første barn kunne jeg teste positivt 3+2 og da jeg var gravid i sommers (havde en SA i Juli) kunne jeg teste positivt 5+2....

andre som har prøvet noget som helst lignende??? for så hører jeg MEGET gerne fra dig!  Måske sidder der nogle som har prøvet at teste meget sent positivt selvom de rent faktisk var gravide i 5+ eller derover??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Anonym trådstarter

er der virkelig slet ingen som gider svare mig?.... 

Anmeld

20. november 2011

FruHimmelblå

Allerførst får du lige sådan en her, for det lyder da rigtig træls.

Jeg har desværre ingen erfaring med at teste positivt så sent, men jeg tænkte på, er der mulighed for at du havde æl meget senere end du regner med? For det kan jo godt rykke sig og drille lidt.

Derudover tænker jeg om du lige er stoppet på p-piller? For så er det måske derfor at kroppen driller?

Men under alle omstændigheder, så er det da godt at din læge vil se dig, for det lyder da for mærkeligt med de svage streger

Anmeld

20. november 2011

freiasmor

Kan desværre ikke hjælpe dig, men synes du skal have et stort kram og et par fingre, håber at du kommer frem til det er positivt og at du bare kan teste positivt senere end andre!

men dejligt lægen vil se dig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.