Dette omhandler min egen far og hans kone....
Jeg har aldrig rigtig følt mig velkommen, hos min far siden hun kom ind i billedet. Jeg blev konstant nedgjort med små bemærkninger, hvilket jeg stadig bliver. Deres hjem var ikke så stort, inden børnene flyttede hjemmefra, så de sov på madrastg stuen hvilket jeg også skulle når jeg var der. Ikke særlig rart som teenager, specielt ikke når de valgte at have sex, selvom jeg også var der :-s
Gennem årene er det kun blevet værre, jeg skal konstant stå til rådighed, for dem, når min far vil vise frem, men er der ikke for mig, og træder på mig konstant.
Det hele er eskaleret efter jeg fik barn. Jeg var syg, og min søn var syg, og lå begge indlagt på hver vores afdeling. Var utrolig hårdt, og i stedet for støtte krævede de. De kom uanmeldt på hospitalet, kun 7 timer efter mit akutte kejsersnit, om natten, og endte med at stå og diskutere med personalet. De tog billeder, uden at spørge om lov, og ville vise dem frem til stor familiefest få dage senere, og da jeg sagde nej, fordi man kunne se mit bryst, fik Jeg mange grimme ting smidt i hovedet, og min far blev så skuffet at Han nægtede at snakke med mig i 2 dage
Siden min søn kom har der kun været interesse for at tage billeder, og at jeg skulle vise tillid, hvilket resulterede i at han kom til at slette dåbsbillederne fra kirken, og havde i forhold til bonusmor ingen ret til at være ked af de mistede billeder. På et tidspunkt, kom vi ind på fødslen, og lige pludselig var Jeg hjernedød, langt ude, barnlig og hysterisk fordi jeg ikke ønskede uanmeldte besøg, næste gang.
Min far er punkt, men mere i titlen end det at være morfar/bedstefar. I gennemsnit har de maks set min søn 1 gang i måneden siden han blev født. Og konstant hører jeg om min far har ret til en masse fordi han er min far. Senest, ringede han og fortalte om at han fik besøg af en mand, han er i familie med, langt ude, fra den anden ende af landet. Han ville gerne vise os frem, og troede han ville have nyt billede, men nej, de vil komme når det nu passer dem, til kaffe,hos os så vi kan blive vist frem. Er så ked og skuffet vi bliver gjort til udstillingsgenstand, og Han ikke gider spørge om vi har tid og lyst. Gør jeg ikke hvad min far ønsker, får jeg igen igen ballade af bonusmor, og er en forfærdelig datter. Generelt bliver jeg nedgjort, dårlig mor, dårlig datter, kan ikke gøre noget godt, og bliver konstant sat ? Ved alt
Er så ked og orker bare ikke mere
Anmeld