En tanke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Peanut

Jeg tænkte på, når man har tisset i sin kop/bæger, og hvis man så lader det stå på badeværelset i 5 min imens man går i bad, kan dampen så "lande" i urinen, og påvirke resultatet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

babymus77

Tror det ikke:-) når jeg får taget ved lægen så står det også lige til de får det tjekket!!!

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

Peanut skriver:

Jeg tænkte på, når man har tisset i sin kop/bæger, og hvis man så lader det stå på badeværelset i 5 min imens man går i bad, kan dampen så "lande" i urinen, og påvirke resultatet?

Nej overhovedet ikke, det har ingen betydning selvom det gjorde. Urinen skal tyndes direkte op med vand, og så skal der endda ret meget til, før en urinprøve kan spoleres.
En graviditetstest måler nemlig et bestemt hormon, og er det til stede, så registrerer testen det.
Det er kun hvis man bruger et glas, bæger eller andet, som der kan være fx medicinrester i, at prøven kan blive usikker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

Peanut

SussieThyssen skriver:

Nej overhovedet ikke, det har ingen betydning selvom det gjorde. Urinen skal tyndes direkte op med vand, og så skal der endda ret meget til, før en urinprøve kan spoleres.
En graviditetstest måler nemlig et bestemt hormon, og er det til stede, så registrerer testen det.
Det er kun hvis man bruger et glas, bæger eller andet, som der kan være fx medicinrester i, at prøven kan blive usikker.

Kærligst
Sussie

Okay  Tak for svar.. 

Kom bare lige til at tænke på det, da jeg nogle gange har gjort sådan nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.