må se hvad han siger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. november 2011

msmukke

Så fik jeg ringet til lægen.. det er nu 68 dage siden jeg havde min sidste mens.. har ikke nogen positiv test, så er meget spændt på hvad lægen siger..

Sidste gang jeg var ovre ved ham sagde han det kunne være meget normalt at have en cyklus på over 50 dage.. hm, men nu skal der ske noget.. det kan ikke passe han ikke kan hjælpe på en eller anden måde..

Hva synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Ciss

msmukke skriver:

Så fik jeg ringet til lægen.. det er nu 68 dage siden jeg havde min sidste mens.. har ikke nogen positiv test, så er meget spændt på hvad lægen siger..

Sidste gang jeg var ovre ved ham sagde han det kunne være meget normalt at have en cyklus på over 50 dage.. hm, men nu skal der ske noget.. det kan ikke passe han ikke kan hjælpe på en eller anden måde..

Hva synes i?

68 dage lyder da ret voldsomt!

Jeg håber, han er lidt mere villig til at finde ud af ting denne gang, for det må da være enormt frustrerende bare at gå og vente uden at vide, hvad der foregår?

Er du meget stresset for tiden?

Da min den ældste var baby var hun meget syg de første 8 mndr, og det var først efter at hun blev bedre, at jeg fik mens igen - og nej, jeg delammede kun lidt, så det var ikke derfor. Da min læge hørte om det ved ca 8 mndr så hun temmelig bekymret ud, men mente, at det kunne være pga stress. Da pigen blev bedre gik der ikke så lang tid, før ting begyndte at blive normale i kroppen igen. Og jeg har også oplevet op til 16 dages forsinkelse af mens i forbindelse med andre stressituationer (eksamen, rejse mm), så for mig spiller den psykiske tilstand ret meget ind på kroppens cyklus.

for at du får nogen svar denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.