Tegn på fødsel før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.545 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Ems30

Er der nogen herinde der har oplevet at føde før tid, uden nogen form for "varsel" eller tegn? Kan dette egentlig overhovedet ske?

Jeg er 26+6 henne, og har indtil videre haft en super nem graviditet, uden nogen gener. Men fordi jeg har et meget presset program til daglig og skal til eksamen i januar, så er jeg bare så bange for at føde før tid. 

Så vil høre om der er nogen der ligesom mig har haft det super fint, men pludselig fik veer og fødte før tid? Eller hvilke andre tegn fik du forinden? Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Toshiba

Ems30 skriver:

Er der nogen herinde der har oplevet at føde før tid, uden nogen form for "varsel" eller tegn? Kan dette egentlig overhovedet ske?

Jeg er 26+6 henne, og har indtil videre haft en super nem graviditet, uden nogen gener. Men fordi jeg har et meget presset program til daglig og skal til eksamen i januar, så er jeg bare så bange for at føde før tid. 

Så vil høre om der er nogen der ligesom mig har haft det super fint, men pludselig fik veer og fødte før tid? Eller hvilke andre tegn fik du forinden? Tak på forhånd

ingen tegn her...... altså før sengen var plaskvåd vandet gik spontant i uge 36 med min søn

Anmeld

18. november 2011

Ems30

Toshiba skriver:

ingen tegn her...... altså før sengen var plaskvåd vandet gik spontant i uge 36 med min søn

Ej, hvor vildt at det kan ske så pludseligt. Fik du ikke noget der kunne stoppe fødslen, eller var det for sent?

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

Ems30 skriver:

Ej, hvor vildt at det kan ske så pludseligt. Fik du ikke noget der kunne stoppe fødslen, eller var det for sent?

de gjorde ikke så meget (12 år siden)

Veerne begyndte 4 timer efter vandet var gået....

Først ca. 40 timer senere fik jeg ve-drop

Dengang gik man ikke så meget op i om vandet var gået i mere end 24 timer..

Anmeld

19. november 2011

norenberg

fødte 13 uger for tidlig...fik pludselig presse veer i en butik, havde ikke haft andre forvarsler end lidt pluk veer som jeg også havde haft med de andre børn....slet ikke noget der var reglmæssige....

Anmeld

19. november 2011

jacqueline84

Ingen tegn på for tidlig fødsel med mig heller. Vågnede bare op en nat og blødte ret meget. havde dog været noget stresset op til det skete Jeg fødte min datter 8 uger før tid.

Anmeld

19. november 2011

mamalicious

Nej ingen tegn....

Lå i sofaen med hånden på maven og sang for lillen...-

DET kunne han ikke lide !!!

Så pludselig gik vandet ( uge 23 + ) ind på sygehuset, blev indlagt og fulgt nøje !!! ..... endte dog med først at føde i uge 36

Anmeld

19. november 2011

Ems30

norenberg skriver:

fødte 13 uger for tidlig...fik pludselig presse veer i en butik, havde ikke haft andre forvarsler end lidt pluk veer som jeg også havde haft med de andre børn....slet ikke noget der var reglmæssige....

Åh, det lyder da ikke sjovt, sådan midt i en butik. Gik vandet også der? Eller var det "bare" veerne der begyndte? Fik du ikke noget vestop på hospitalet? 

Anmeld

19. november 2011

Ems30

jacqueline84 skriver:

Ingen tegn på for tidlig fødsel med mig heller. Vågnede bare op en nat og blødte ret meget. havde dog været noget stresset op til det skete Jeg fødte min datter 8 uger før tid.

Se, det er netop det med stress jeg frygter. Jeg studerer 20 timer om ugen og arbejder 24 timer, så jeg er bange for at jeg sidder med for meget, og at det måske kan udløse noget. Det er dog to ting jeg elsker at lave, så jeg forbinder det med meget glæde. Men hvis min krop ikke kan klare det, og jeg går i fødsel, så vil jeg naturligvis stoppe. Men tænk hvis det så er for sent...

Anmeld

19. november 2011

Ems30

mamalicious skriver:

Nej ingen tegn....

Lå i sofaen med hånden på maven og sang for lillen...-

DET kunne han ikke lide !!!

Så pludselig gik vandet ( uge 23 + ) ind på sygehuset, blev indlagt og fulgt nøje !!! ..... endte dog med først at føde i uge 36

Wow! Ingen sang til min baby, så Hehe. 

Vildt at vandet allerede gik så tidligt men at du alligevel kunne vente med at føde i uge 36. Var du sengeliggende i al den mellemperiode?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.