Se lige hvad jeg har fået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

bullerbassen

Så fin - lækker vovse. Mine forældrer har i tidens morgen opdrættet hvalpe . Er det ikke nået med , at så snart vovsen har spist eller sovet skal den ud en tur . Ellers er det med at studere signalerne så i fanger det inden og får hende ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

1990h

1000Ben skriver:

Se min lille labradorbaby... Hun er idag 9 uger og bare noget af det sødeste. Ungerne elsker hende og hun passer bare så godt ind i vores lille familie (men nøj hvor hun tisser og prutter ud over det hele) Hvad gør man lige dér? Bliver ved at sætte hende udenfor når hun gør det, men det er som om det ikke rigtig synker ind.... he he

Men dejlig det er hun sgu og så har min søn kaldt hende noget så nuttet som BABY... ha ha

Knus 

1000Ben

Hun er kun 9 uger det kommer.

vi har hvalp på 6 måneder som er renlig nu..

men hun skal ud til. meget tit. når hun har sovet, når i har leget, når hun har spist og drukket hver evig eneste gang..og når hun tisser ude så skal hun ha ros ros ros ros ros og godbidder. men kun ude. når hun tisser indenfor skal hun ikke have hverken ros, godbid, opmærksomhed og slet slet ikke skæld ud. hvis man skælder dem ud i den alder kan du risikere at hun bliver utryk ved at tisse i nærheden af jer..

men det skla nok komme de første måneder var vores ude 2-3 gange om natten

Anmeld

18. november 2011

1990h

1000Ben skriver:

Se min lille labradorbaby... Hun er idag 9 uger og bare noget af det sødeste. Ungerne elsker hende og hun passer bare så godt ind i vores lille familie (men nøj hvor hun tisser og prutter ud over det hele) Hvad gør man lige dér? Bliver ved at sætte hende udenfor når hun gør det, men det er som om det ikke rigtig synker ind.... he he

Men dejlig det er hun sgu og så har min søn kaldt hende noget så nuttet som BABY... ha ha

Knus 

1000Ben

husk og tør gulvet efter med rodalon der hvor hun har tisset. så forsvinder lugten. klorin og andre rengørings midler virker ikke da det giver den modsatte effekt..

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

B&J skriver:

nej nej hun drikker det vand der kommer fra dem så hun ikke får så meget vand om aften ellers spiser hun dem som nogle hunde gør

Ahh på den måde, super smart. Mange tak 

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

LunaLykke skriver:

Nurh hvor er hun fiin  

Tak

Anmeld

18. november 2011

Mamacita til 2 piger

Sikke en laber basse! ;-) 

Mht hvalpen, så er det bare at tage hende ud hver gang hun har spist, sovet, piver og snuser rundt! Og når hun så tisser eller prutter udenfor så rooooooser du hende med en meget glad og positiv to e så hun ikke er i tvivl om at hun er en meget dygtig lille basse! Ingen skæld ud når hun har uheld indenfor, men brug den positive forstærkning i stedet.. Så får du en lydig og glad hund, der ikke bliver undertrykt.. Tager du hende i at sætte sig indenfor så bare grib hende, og sæt hende udenfor.. Og mår hun så er færdig så ros... Så bliver hun hurtig renlig.. 

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Hansen1990 skriver:

Hun er kun 9 uger det kommer.

vi har hvalp på 6 måneder som er renlig nu..

men hun skal ud til. meget tit. når hun har sovet, når i har leget, når hun har spist og drukket hver evig eneste gang..og når hun tisser ude så skal hun ha ros ros ros ros ros og godbidder. men kun ude. når hun tisser indenfor skal hun ikke have hverken ros, godbid, opmærksomhed og slet slet ikke skæld ud. hvis man skælder dem ud i den alder kan du risikere at hun bliver utryk ved at tisse i nærheden af jer..

men det skla nok komme de første måneder var vores ude 2-3 gange om natten

1000 tak for de gode råd, jeg kæmper videre med hende, he he 

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Hansen1990 skriver:

husk og tør gulvet efter med rodalon der hvor hun har tisset. så forsvinder lugten. klorin og andre rengørings midler virker ikke da det giver den modsatte effekt..

Ahh, så er det måske derfor det er de samme 3 steder hun tisser, - fedt trick... Mange tak 

Anmeld

18. november 2011

1990h

1000Ben skriver:

1000 tak for de gode råd, jeg kæmper videre med hende, he he 

du skriver bare hvis der er noget.

har selv lige været hele baduljen igennem med vores egen. og har brugt andre hundeejer utroligt meget da jeg aldrig selv har haft hvalp

men dejlig er din hund

Anmeld

18. november 2011

1990h

1000Ben skriver:

Ahh, så er det måske derfor det er de samme 3 steder hun tisser, - fedt trick... Mange tak 

ja sæbe med citrus lugt, klorin osv. får dem nemlig til at finde samme steder.

klorin er vejen frem. det fjerner lugten. vi har brugt en del hah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.