Se lige hvad jeg har fået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.684 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. november 2011

1000Ben

Se min lille labradorbaby... Hun er idag 9 uger og bare noget af det sødeste. Ungerne elsker hende og hun passer bare så godt ind i vores lille familie (men nøj hvor hun tisser og prutter ud over det hele) Hvad gør man lige dér? Bliver ved at sætte hende udenfor når hun gør det, men det er som om det ikke rigtig synker ind.... he he

Men dejlig det er hun sgu og så har min søn kaldt hende noget så nuttet som BABY... ha ha

Knus 

1000Ben

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Hasselnødden

Hvor er hun dejlig!

Men din problemstilling kan jeg desværre ikke hjælpe med. Er ikke så meget inde i info omkring hundeliv.

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Hasselnødden skriver:

Hvor er hun dejlig!

Men din problemstilling kan jeg desværre ikke hjælpe med. Er ikke så meget inde i info omkring hundeliv.

Oki hi hi, men tak for svar, ja hun er super skøn 

Anmeld

18. november 2011

sandramor

Nååh hvor er hun dejlig ja jeg mindes godt den første uge med min hun.. Fik ham da han var 8 uger og han gjorde det også meget indenfor .... Men dem der havde ham havde gjort meget ud af hele tiden at tage hamudenfor når han havde drukket og spist så det sammen med at jeg lærte at studere ham og holde øje med hvornår han søgte og snuste meget og der så satte ham udenfor så han tissede og pruttede udenfor gjorde at han var renlig efter 14 dage... så prøv når i kan at se om i kan aflæse ham og når det ser ud som om han søger efter et sted så udenfor med ham og gør han det så udenfor så giv ham en godbid :-)

Anmeld

18. november 2011

sandramor

Undskyld... Ikke ham men hende :-)

Anmeld

18. november 2011

B&J

prøv med at tage hende ud hver gang der er gået 2-3timer og om natten giv hende nogle isterninger så hun ikke får for meget vand og ud med hende igen om natten ja det er en baby om igen

men for det meste er det noget de vokser fra

og sikke en lækker dejlig hunde pige i har fået jer

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

sandramor skriver:

Nååh hvor er hun dejlig ja jeg mindes godt den første uge med min hun.. Fik ham da han var 8 uger og han gjorde det også meget indenfor .... Men dem der havde ham havde gjort meget ud af hele tiden at tage hamudenfor når han havde drukket og spist så det sammen med at jeg lærte at studere ham og holde øje med hvornår han søgte og snuste meget og der så satte ham udenfor så han tissede og pruttede udenfor gjorde at han var renlig efter 14 dage... så prøv når i kan at se om i kan aflæse ham og når det ser ud som om han søger efter et sted så udenfor med ham og gør han det så udenfor så giv ham en godbid :-)

Ok det vil vi prøve, for det er pænt frustrerende at vaske gulv 18 gange dagligt, he he. Mange tak. 

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

B&J skriver:

prøv med at tage hende ud hver gang der er gået 2-3timer og om natten giv hende nogle isterninger så hun ikke får for meget vand og ud med hende igen om natten ja det er en baby om igen

men for det meste er det noget de vokser fra

og sikke en lækker dejlig hunde pige i har fået jer

Isterninger? - får hun ikke dem galt i halsen? 

Anmeld

18. november 2011

B&J

1000Ben skriver:

Isterninger? - får hun ikke dem galt i halsen? 

nej nej hun drikker det vand der kommer fra dem så hun ikke får så meget vand om aften ellers spiser hun dem som nogle hunde gør

Anmeld

18. november 2011

lycly

1000Ben skriver:

Se min lille labradorbaby... Hun er idag 9 uger og bare noget af det sødeste. Ungerne elsker hende og hun passer bare så godt ind i vores lille familie (men nøj hvor hun tisser og prutter ud over det hele) Hvad gør man lige dér? Bliver ved at sætte hende udenfor når hun gør det, men det er som om det ikke rigtig synker ind.... he he

Men dejlig det er hun sgu og så har min søn kaldt hende noget så nuttet som BABY... ha ha

Knus 

1000Ben

Nurh hvor er hun fiin  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.