Fik abort fordi hun ventede piger : /

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Rahmberg.dk

Lise skriver:

Rolig Mulle!

NU har jeg jo ALDRIG sagt noget om hvad jeg synes om at bruge abort som præventionsmiddel, så hvor vidt jeg synes det er ok eller ej, kan du jo ikke rigtigt læse ud af mit svar, så den sætning var overflødig.

Det der, efter min mening, gør hende her speciel er at hun vælger sine børn fra, bare fordi de er piger...for dem har hun jo nok af i forvejen. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at ønske et barn af bestemt køn - men jeg vil ALDRIG kunne sætte mig ind i, at ønske flere børn, men KUN hvis de er af bestemt køn. Og så ellers sortere "smutterne" fra.

Ved du selv hvad du skriver ??

Og jeg hedder ikke Mulle, så undlad venligst at omtale mig som en anden hund eller hest, det er sgu da for lavt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Har ord og undskyld mig men MØJSÆKKKKKKKKKKKKKKKKKKK...Håber aldrig hun få børn så...... hader sådan kvinder der bare tag en abort især pga kønne langt ud.....

Anmeld

18. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg er sgu ligeglad hva kønne. Bare det/ de er sund og raske.
Men mit ønske har diog været 1 dreng så en pige og er da også jubiii glad for jeg fik en af hver og i den rakkefølge...Men det hved jeg 100% jeg ville være afligevel hvis det var to af samme køn...

Anmeld

18. februar 2009

Lise

Rahmberg.dk skriver:

Ved du selv hvad du skriver ??

Og jeg hedder ikke Mulle, så undlad venligst at omtale mig som en anden hund eller hest, det er sgu da for lavt.

Ja, selfølgelig ved jeg da hvad jeg skriver. Er der noget af det du ikke forstår da?

Og hvad er du egentlig så sur over?

Anmeld

18. februar 2009

BinaMor

jeg sys det er frygteligt.. men jeg sys abort er skrækkeligt lige meget
om man "ikke lige føler sig klar" eller om det handler om kønsbestemmelse..

men hvofor er dette mere mord, end en dame på 25 der havde en smutter i byen det er da begge 2 et lille barn...

Anmeld

18. februar 2009

Lullaby

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.