Fik abort fordi hun ventede piger : /

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Lise

Rahmberg.dk skriver:

Der foretages aborter hver eneste dag,
Usikker sex hos kvinder i alle aldre, og alle ville de have fået sunde og raske børn, hvad er det som gør hende her til noget særligt fordi hun som allerede har flere døtre vælger pigebørn fra, og brændende ønsker sig en dreng ??
At hun så selv burde have kunnet betale for både fostervandsprøve, abort og scanning er noget helt andet.
Men man har ret til at vælge, og kan hun selv leve med beslutningen er det okay i min verden

Om jeg er enig med hende eller ej er en helt anden sag, men jeg syntes nu det er meget værrere at være totalt ligeglad med om man dyrker usikker sex eller ej, man kan jo altid få en abort.
Der er kvinder som bruger abort som præventation.
Og mange kvinder som har fået over 3 aborter
Det er i mine øjne langt mere forfærdeligt !

Og det burde der sættes en stopper for

ER du seriøs???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Diana...

Lise skriver:

ER du seriøs???

Ja det tænkte jeg os.

Anmeld

17. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Fy for pokker... - bliver sgu dårlig når jeg læser om sådan noget ...

Helt enig.

Anmeld

17. februar 2009

Rahmberg.dk

Lise skriver:

ER du seriøs???

Nej slet ikke.
Jeg sidder for sjov og skriver herinde... Lamt svar !!
Respekter dog andre, uden at latterliggøre folks svar.

Jeg mener nemlig der heldigvis er et fåtal der vil vælge barnet fra pga kønnet.
Men du mener åbenbart mener at det er "ok" at få 3 aborter pga sløsethed frem for de få der vil vælge kønnet på deres barn, siden du spørger om jeg er seriøs ??
Jeg mener godt nok der burde bruges recurser andre steder, som feks at de giver abort frem til 18 uge i sverige ( Det kan man kalde svineri og klamt) og på alle de kvinder som benytter abort som præventation.
Flyttede de abort grænsen frem til 12 uge var det slet ikke en mulighed.
I kina gør de faktisk det samme i stort tal enda... vælger kønnet på deres barn.
Det er der da ingen der har skrevet om herinde endnu ?
Så spørger igen hvad gør hende her så slem ???

Anmeld

17. februar 2009

Miamaja

jeg kender til flere der har stor borne flok pga netop det samme: de har enten allerede pige eller drenge born og prover igen og igen for at faa konnet der mangler. kender dog ikke til de vaelger abort. de avler bare los istedet som kender et par der har 4 drenge og sidst en pige, og et andet par med 5 drenge og de opgav ved den femte, tror jeg nok

Anmeld

17. februar 2009

Miamaja

Rahmberg.dk skriver:

Nej slet ikke.

Men du mener åbenbart mener at det er "ok" at få 3 aborter pga sløsethed frem for de få der vil vælge kønnet på deres barn, siden du spørger om jeg er seriøs ??
Jeg mener godt nok der burde bruges recurser andre steder, som feks at de giver abort frem til 18 uge i sverige ( Det kan man kalde svineri og klamt) og på alle de kvinder som benytter abort som præventation.
I kina gør de faktisk det samme i stort tal enda... vælger kønnet på deres barn.

jep.. maa sige jeg er meget enig her

Anmeld

17. februar 2009

Mie A

Jeg kan slet ikke følge den kvindes tankegang... synes hvert barn er specielt - uanset køn.

Anmeld

17. februar 2009

Lise

Rahmberg.dk skriver:

Nej slet ikke.

Rolig Mulle!

NU har jeg jo ALDRIG sagt noget om hvad jeg synes om at bruge abort som præventionsmiddel, så hvor vidt jeg synes det er ok eller ej, kan du jo ikke rigtigt læse ud af mit svar, så den sætning var overflødig.

Det der, efter min mening, gør hende her speciel er at hun vælger sine børn fra, bare fordi de er piger...for dem har hun jo nok af i forvejen. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at ønske et barn af bestemt køn - men jeg vil ALDRIG kunne sætte mig ind i, at ønske flere børn, men KUN hvis de er af bestemt køn. Og så ellers sortere "smutterne" fra.

Anmeld

17. februar 2009

Janep

Føj!

Anmeld

17. februar 2009

starsofheaven

ej sidder og bliver helt mundlam,, hvad er det for noget.. sætter 2 liv til og afslutter det på en sådan hård måde.. det er forfærdeligt!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.