Glæd dig selv eller familien med en anderledes julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
455 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2011

1000Ben

Hey tøser, 

Her er en lille julegaveidé 

Hvis der er nogle af jer derude, som har et super godt billede, men er lidt ked af baggrunden, så send dem til mig . Jeg redigerer dem og ændre baggrunden. 

I kan sende billedet til mig via min mail, så sender jeg dem tilbage redigeret  ziva8888@gmail.com

Jeg har lavet et par billeder til nogle af jer herinde allerede, se evt. min tråd, "ja sådan kan man også gøre" Baggrunden laves selvfølgelig også med drengefarver 

Billederne I sender til mig må helst ikke være taget med et dårligt kamera, da det så bliver meget svært at få det til at "smelte" sammen med baggrunden, som er taget med et af de bedste kameraer på markedet. Sender I mig et billede som viser sig ikke at kunne bruges koster det selvfølgelig ikke en krone, ligesom I selvfølgelige skal være tilfredse med resultatet. Er der en uønsket "bums" eller lign, fjerner jeg selvfølgelig også den 

1 billede koster 10 kr og 3 stk for 20...

Knus og kram fra

1000Ben/Stefanie  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Peanut

1000Ben skriver:

Super idé 

Vil da lige se om vi har nogle der kunne bruges.. 

Lige ét spørgsmål, de billeder vi får retur igen, er det pr mail, eller udskrevet fotopapir?

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Peanut skriver:

Super idé 

Vil da lige se om vi har nogle der kunne bruges.. 

Lige ét spørgsmål, de billeder vi får retur igen, er det pr mail, eller udskrevet fotopapir?

He he, det er tilbage via mail så kan man selv hoppe ned og få dem printet ud i lige den størrelse man vil. Baggrunden er i så god kvalitet at den kan forstørres til noget der minder om størrelsen på et hus, så alt afhængig af, hvor godt det billede du sender er, kan du så forstørre derefter 

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Wupti... Her er også et billede.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Hvad for et prgram gør du det med?

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Muhmi skriver:

Hvad for et prgram gør du det med?

Photoshop  Det bedste program i verden, he he

Anmeld

18. november 2011

Bshizzle

Photoshop har jeg arbejdet i i mange år.. og bedre program findes der ikke når man vil skyde noget tid af..  

.. Men den baggrund der.. smag og behag..
Men super ide.. alle elsker billeder  

Anmeld

18. november 2011

Steph_Laurits

Mira0911 skriver:

Wupti... Her er også et billede.... 

Hvad har du gjort ved Julie's øjne (det venstre er sort) og dine øjne ligner at der er malet på/redigeret uheldigt på computeren?

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Bshizzle skriver:

Photoshop har jeg arbejdet i i mange år.. og bedre program findes der ikke når man vil skyde noget tid af..  

.. Men den baggrund der.. smag og behag..
Men super ide.. alle elsker billeder  

Ja det er klart det bedste program på markedet, men helvedes dyrt at købe, he he. 

Ja det er en alternativ baggrund lavet ud af 2 forskellige billeder. Har 100vis af baggrunde, men synes bare denne er god til at "glemme" alt om den gamle baggrund uden at det bliver for prop eller studieagtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.