Hej... Jeg er ked af at høre at du skulle igennemsådan en persolig tragedie. Det er forfærdeligt... 
Jeg har selv prøvet det og sagde til mig selv at så måtte det vente lidt endnu med ar få børn. Det tog SÅ hårdt på mig, da det var så højt et ønske at få dette barn. Ville ikke kunne klare at skulle igennem det igen.
Jeg ventede derfor på at få 1. mens da jeg ville på ppiller igen..... jeg ventede... og jeg ventede..... og ventede... Tænkte det nok var hormoner i kroppen stadigvæk, så det tog lidt ekstra tid.
7 uger efter SA tog jeg en test og den var BRAGENDE positiv. Meget mere end første gang. Så mit første svangerskab var nok ikke helt raskt og så har naturen gået sin gang...
I dag har jeg en sund og resk dreng på snart 2 år.....
Dette var mest for at give lidt opmuntring.
-Jeg har hørt siden at det sker for rigtig mange, men tror måske at det er sundt at få bearbejdet sine sorger. Det nåede jeg ikke, og havde svært ved at lade det gå op for mig...
-Om der er nogen speciel risiko forbundet med hurtig graviditet efter SA ved jeg ikke. Der ikke ikke nogen faglige personer der har sagt noget til mig i hvert fald. Jeg ville spørge, hvis jeg var dig.
pøj pøj.
Anmeld