missed abortion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Mi&Mi

har desværre oplevet en missed abortion i uge 10, fosteret var gået til grunde i uge 8 fik resten fjernet medicinsk.

..så ville egenlig bare høre, om nogen er jer damer ved, hvornår man må begynde pb igen efter sådan en missed abortion?

skal godt nok til scanning på onsdag for at se om det hele er væk, så kunne jo spørge der, men er lidt utålmodig efter at finde ud af det .. og så kunne det jo være at der var nogle af jer der vidste det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

frk-stoltze

Æv det er jeg ked af at høre:-( kram til dig

Du må begynde når du ikk bløder mere eller efter første mens. Det var den besked jeg fik efter abort

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

simone91 skriver:

har desværre oplevet en missed abortion i uge 10, fosteret var gået til grunde i uge 8 fik resten fjernet medicinsk.

..så ville egenlig bare høre, om nogen er jer damer ved, hvornår man må begynde pb igen efter sådan en missed abortion?

skal godt nok til scanning på onsdag for at se om det hele er væk, så kunne jo spørge der, men er lidt utålmodig efter at finde ud af det .. og så kunne det jo være at der var nogle af jer der vidste det

Når du føler dig klar 

Lægerne vil sige, at du skal vente, til du har fået en normal menstruation, men det er der ikke belæg for, det gør det kun nemmere for dem at udregne terminen, men det kan du jo være ligeglad med, det kan man skanne sig til nu om stunder 

Anmeld

18. november 2011

Mi&Mi

frk-stoltze skriver:

Æv det er jeg ked af at høre:-( kram til dig

Du må begynde når du ikk bløder mere eller efter første mens. Det var den besked jeg fik efter abort

Tak skal du have

ej hvor dejligt, var helt bange for at der skulle gå flere måneder

Anmeld

18. november 2011

frk-stoltze

simone91 skriver:

Tak skal du have

ej hvor dejligt, var helt bange for at der skulle gå flere måneder

Nej nej bare rolig og så spring ud i det når i føler jer klar igen

Anmeld

20. november 2011

Mi&Mi

Rockertand skriver:

Når du føler dig klar 

Lægerne vil sige, at du skal vente, til du har fået en normal menstruation, men det er der ikke belæg for, det gør det kun nemmere for dem at udregne terminen, men det kan du jo være ligeglad med, det kan man skanne sig til nu om stunder 

Mange tak for svar dejligt at der ikke skal gå længere tid, var helt bange for at man skulle vente flere måneder

ja, det er jo rigtigt at de bare kan scanne en, og her på bornholm bliver man sendt til terminsscanning selvom man er sikker på sidste mens, så

Anmeld

20. november 2011

Nessie

Der er åbenbart lidt delte meninger rundt omkring

Jeg har både haft en MA og en SA, og begge gange fik vi at vide at vi skulle vente 2 mdr.

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

Da jeg havde en MA for 2 år siden fik jeg besked på at vente, til jeg havde haft min mens 2-3 gange 

Anmeld

20. november 2011

freiasmor

åh nej det jeg virkelig ked af at høre

Da jeg mistede i januar i år var jeg 11+ og vi fik at vide vi bare kunne gå igang igen ligeså snart blødningen var holdt op, men helst efter kontrol scanningen for at se om der var mere.. Men ellers når I føler jer klare til det
held og lykke

Anmeld

20. november 2011

DreamChild

Lige et spørgsmål

Jeg skal selv op til en scanning i morgen, for at se om jeg har aborteret, og om det hele er kommet med ud...

Så nu tænker jeg lidt... Fik du selv valget om du ville have en medicinsk abort, eller om du ville have en uskrabning under narkose???

Eller bestemnte de det??

Jeg frygter at jeg ikke må få en udskrabning, hvis det kommer dertil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.