Dommedag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2011

tisa

Så er der endelig en afklaring....

Da jeg blev scannet i mandags, 5+5 mente man at kunne se en gestationssæk og hcg steg som det skulle....

Til scanning var der så ingen tvivt, man munne se en tydelig gestationssæk, men man kunne ikke se noget forster hvilket man burde kunne 6+2. Men der er tilfælde hvor det kan være svært at se, så fik taget blodprøve og tid til tirsdag.

Svaret på blodprøven kom så kl 14.... Hcg er ikke steget som den skulle fra i mandags... så det lille håb er nu væk, og tiden på mandag bliver til en evt medicinsk abort eller en vidersendelse til kirurgisk abort

Hvor er det dog bare uretfærdigt til tider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

tisa

Prøver lige igen...

Da jeg blev scannet i mandags, 5+5 mente man at kunne se en gestationssæk og hcg steg som det skulle....

Til scanning i dag var der så ingen tvivt, man kunne se en tydelig gestationssæk, men man kunne ikke se noget forster hvilket man burde kunne 6+2. Men der er tilfælde hvor det kan være svært at se, så fik taget blodprøve og tid til tirsdag.

Svaret på blodprøven kom så kl 14.... Hcg er ikke steget som den skulle fra i mandags... så det lille håb er nu væk, og tiden på mandag bliver til en evt medicinsk abort eller en vidersendelse til kirurgisk abort

Anmeld

18. november 2011

Bak

tisa skriver:

Prøver lige igen...

Til scanning i dag var der så ingen tvivt, man kunne se en tydelig gestationssæk, men man kunne ikke se noget forster hvilket man burde kunne 6+2. Men der er tilfælde hvor det kan være svært at se, så fik taget blodprøve og tid til tirsdag.

Øv, hvor er det trist. Du får lige et

Anmeld

18. november 2011

Peanut

Hvor er jeg ked af det på dine vejne 

Du får en krammer med på vejen 

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

tisa skriver:

Til scanning var der så ingen tvivt, man munne se en tydelig gestationssæk, men man kunne ikke se noget forster hvilket man burde kunne 6+2. Men der er tilfælde hvor det kan være svært at se, så fik taget blodprøve og tid til tirsdag.

Arh, noget tis - håber, at I kommer helskindet igennem det.

(Jeg ville vælge den kirurgiske, så du kan komme hurtigt videre til en sund graviditet).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.