måske er det nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Carslund

babyMark skriver:

ih tak...

Har lige fået at vide, at jeg bliver sat igang på fredag! Så det er super spændende. Så satser jeg på, at min baby kommer i løbet af week-enden. Kan se at du også har prøvet at blive sat igang 40+0 og at det var en rigtig hård oplevelse. Jeg håber at du får en rigtig god oplevelse denne her gang og får det bedre med fødslen, når du kommer tættere på....

pøj pøj til dig også

ej hvor dejligt for dig.. Det er så rart at få en dato på hvornår, også selvom det kan tage lidt tid..

På fredag. Sikke dog! Hvor er det vildt.. Håber også at baby'n kommer i løbet af weekenden..

På fredag skal jeg til wellness og forkæles med ansigts og kropsbehandlinger, massage, pedi- og maricure. Så vil jeg tænke på dig og glæde mig til at komme hjem og se om der er en opdatering

Hep hep herfra!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

babyMark

Carslund skriver:

ej hvor dejligt for dig.. Det er så rart at få en dato på hvornår, også selvom det kan tage lidt tid..

På fredag. Sikke dog! Hvor er det vildt.. Håber også at baby'n kommer i løbet af weekenden..

På fredag skal jeg til wellness og forkæles med ansigts og kropsbehandlinger, massage, pedi- og maricure. Så vil jeg tænke på dig og glæde mig til at komme hjem og se om der er en opdatering

Hep hep herfra!!!!!!!!

uh det lyder godt med lidt selvforkælelse....

Og dejligt med nogle der tænker på en....

Jeg vælger ikke at skrive noget på min facebookprofil, da jeg synes det bliver sjovt at overraske folk, så bortset fra dig og de andre herinde, så er det kun dem der skal passe min søn og den nærmeste familie der ved noget...så rart lige at kunne dele lidt

Anmeld

21. november 2011

Carslund

babyMark skriver:

uh det lyder godt med lidt selvforkælelse....

Og dejligt med nogle der tænker på en....

Jeg vælger ikke at skrive noget på min facebookprofil, da jeg synes det bliver sjovt at overraske folk, så bortset fra dig og de andre herinde, så er det kun dem der skal passe min søn og den nærmeste familie der ved noget...så rart lige at kunne dele lidt

Ja jeg er heller ikke så meget til at dele det hele ud på FB. Jeg fortalte det til familien og nærmeste venner at jeg skulle sættes i gang. Det var det dummeste jeg havde gjort. Der tikkede hele tiden sms'er ind, og det var så frustrerende når man nu også selv var lidt utålmodig.

Et lille råd herfra (ville ønske jeg selv fik det) ville være at sige til de nærmeste at du gerne vil kontakte dem med mindre det er noget alvorligt med jeres ældste selvf.... Jeg sagde stop til sidst og da undskyldte de sig alle sammen og sagde at det kunne de godt forstå..

at baby kommer allerede på fredag....

Anmeld

21. november 2011

OoLøjsoO

babyMark skriver:

ja uden tvivl verdens bedste julegave...

til den tid sidder jeg med en baby på lige under en måned. Jeg har lige fået at vide, at jeg bliver sat igang på fredag på min terminsdag. Så jeg bliver mor til 2 i week-enden. Glæder mig helt vildt.....

Ja det bliver sååååh ... spændene

Ej hvor godt, det er jo meget snart jo

- Hvordan har du det, med at der er sat dato på nu ?

Anmeld

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

babyMark skriver:

der er jo heller ikke længe til...det kan være du føder på min fødselsdag, det er den 2. december

Jeg har lige fået at vide idag, at jeg bliver sat igang på fredag!! Så jeg bliver mor til 2 i løbet af week-enden! Jubiiiii

Hvor dejligt! Håber du får en skøn fødsel 

Anmeld

22. november 2011

babyMark

OoLøjsoO skriver:

Ja det bliver sååååh ... spændene

Ej hvor godt, det er jo meget snart jo

- Hvordan har du det, med at der er sat dato på nu ?

det er faktisk rart, fordi jeg ved at jeg er nået så langt at min krop sandsynligvis er moden til en fødsel. Og jeg har hele tiden fået lidt forskellige meldinger fra Skejby, så rart endelig med en afklaring.

Men altså også lidt svært helt at forstå at det går løs lige om lidt. Min mand har lige fået omgangssyge, så han ligger i sengen, så håber han når at blive frisk igen - og ikke smitter mig! Men der er jo stadig nogle dage til fredag, så mon ikke det går....

Anmeld

22. november 2011

babyMark

Carslund skriver:

Ja jeg er heller ikke så meget til at dele det hele ud på FB. Jeg fortalte det til familien og nærmeste venner at jeg skulle sættes i gang. Det var det dummeste jeg havde gjort. Der tikkede hele tiden sms'er ind, og det var så frustrerende når man nu også selv var lidt utålmodig.

Et lille råd herfra (ville ønske jeg selv fik det) ville være at sige til de nærmeste at du gerne vil kontakte dem med mindre det er noget alvorligt med jeres ældste selvf.... Jeg sagde stop til sidst og da undskyldte de sig alle sammen og sagde at det kunne de godt forstå..

at baby kommer allerede på fredag....

tak for dit råd...det synes jeg lyder som en god ide...

Håber selvfølgelig at det går så stærkt, at jeg ikke har tid til at ligge og svare på sms'er...men det kan jo sagtens være at jeg får mange timer, hvor jeg bare ligger og kigger op i loftet...

Anmeld

22. november 2011

OoLøjsoO

babyMark skriver:

det er faktisk rart, fordi jeg ved at jeg er nået så langt at min krop sandsynligvis er moden til en fødsel. Og jeg har hele tiden fået lidt forskellige meldinger fra Skejby, så rart endelig med en afklaring.

Men altså også lidt svært helt at forstå at det går løs lige om lidt. Min mand har lige fået omgangssyge, så han ligger i sengen, så håber han når at blive frisk igen - og ikke smitter mig! Men der er jo stadig nogle dage til fredag, så mon ikke det går....

Forstår jeg ude mærket godt, bliver osse dejligt at endelig sit barn, få det op i armene!

Ej altså krydser fingere for han bliver raske meget hurtigt så han kan være klar til "kamp" med at støtte dig ignnem fødslen.

Jeg tror alle mødre har det i sig så snart, man har sin lille guld klump oppe i sin favn.

Du skal nok klare den er jeg sikker på, men i så fald er du velkommen til at skrive til mig, hvis du vil lufte noget hehe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.