måske er det nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. november 2011

babyMark

Hej alle

Som nogle af jer ved, er jeg blevet fulgt tæt gennem denne graviditet pga. en meget svær og uopdaget svangerskabsforgiftning i sidste graviditet.

Jeg har ingen tegn på svangerskabsforgiftning haft i denne graviditet. Og idag er er jeg 39 + 0. I onsdags fik jeg taget nogle blodprøver og så igen i formiddags fordi de ville tage stilling til igangsættelse. Aftalen indtil for et par timer siden var at jeg skulle komme på svangreambolatoriet igen mandag og fredag og de så der løbende vil følge mig og hele tiden vurdere mig ifht. igangsættelse, da jeg fik AKS sidste gang.

Nu har der så været en lille ændring i blodprøverne fra onsdag til fredag, så jeg skal derind igen i aften! dvs. om 3 timer og have taget blodprøver igen....men jeg har det fysisk fint - ingen symptomer, måske bortset lige fra lidt træthed. Men jeg tog det meget cool i tlf da lægen ringede....

og nu kan jeg godt mærke nervøsiteten komme snigende....

altså hvis der nu igen er sket en ændring, selvom det så stadig er indenfor normalen, hvor længe vil jeg så vente/vil lægerne så lade mig vente? Pyyyyyyyyyyyyyyyyha....har på fornemmelsen at der sikkert er en lille ændring, så er spændt på om jeg får lov at tage hjem i aften eller de sætter mig igang...og lige nu ved jeg faktisk ikke lige hvad jeg foretrækker...jo hvis der er noget under opsejling, så vil jeg gerne sættes igang, selvom det så koster nogle flere smerter....og selvfølgelig er min mand på arbejde og svigerfamilien på vej hjem fra sjælland....men de kommer snart hjem allesammen.

Og selvfølgelig skulle manden have været til hans bedste vens fødselsdag i aften....

men piger....ønsk mig held og lykke og måske bliver næste update fra mig, at jeg har født!

Jeg skal dog være indlagt et par dage, så det kan godt være at updaten lader vente på sig.....

Tak fordi du læste med...måtte bare lige ud med mine tanker!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Miss Church

babyMark skriver:

Hej alle

Som nogle af jer ved, er jeg blevet fulgt tæt gennem denne graviditet pga. en meget svær og uopdaget svangerskabsforgiftning i sidste graviditet.

Jeg har ingen tegn på svangerskabsforgiftning haft i denne graviditet. Og idag er er jeg 39 + 0. I onsdags fik jeg taget nogle blodprøver og så igen i formiddags fordi de ville tage stilling til igangsættelse. Aftalen indtil for et par timer siden var at jeg skulle komme på svangreambolatoriet igen mandag og fredag og de så der løbende vil følge mig og hele tiden vurdere mig ifht. igangsættelse, da jeg fik AKS sidste gang.

Nu har der så været en lille ændring i blodprøverne fra onsdag til fredag, så jeg skal derind igen i aften! dvs. om 3 timer og have taget blodprøver igen....men jeg har det fysisk fint - ingen symptomer, måske bortset lige fra lidt træthed. Men jeg tog det meget cool i tlf da lægen ringede....

altså hvis der nu igen er sket en ændring, selvom det så stadig er indenfor normalen, hvor længe vil jeg så vente/vil lægerne så lade mig vente? Pyyyyyyyyyyyyyyyyha....har på fornemmelsen at der sikkert er en lille ændring, så er spændt på om jeg får lov at tage hjem i aften eller de sætter mig igang...og lige nu ved jeg faktisk ikke lige hvad jeg foretrækker...jo hvis der er noget under opsejling, så vil jeg gerne sættes igang, selvom det så koster nogle flere smerter....og selvfølgelig er min mand på arbejde og svigerfamilien på vej hjem fra sjælland....men de kommer snart hjem allesammen.

Og selvfølgelig skulle manden have været til hans bedste vens fødselsdag i aften....

men piger....ønsk mig held og lykke og måske bliver næste update fra mig, at jeg har født!

Jeg skal dog være indlagt et par dage, så det kan godt være at updaten lader vente på sig.....

Ihh hvor spændende! Glæder mig til en update 

Held og lykke 

Anmeld

18. november 2011

Rosengreen

Åhh hvor er det spændende!  

Held og lykke med det hele  Vil kigge efter din update!

Anmeld

18. november 2011

Aprilmor11

babyMark skriver:

Hej alle

Jeg ønsker held og lykke

Og hvis du bliver sat i gang, så ønskes du masser af held og lykke med fødslen

Anmeld

19. november 2011

babyMark

Miss Church skriver:

Ihh hvor spændende! Glæder mig til en update 

Held og lykke 

Tak....

Jeg er hjemme igen. Fik taget blodprøver og fik så lov til at tage hjem igen, der var rigtig travlt på fødegangen på Skejby. Blev ringet op i nat at blodprøverne så fine ud. Så er tilbage til at vente på baby. Det er godt, for så betyder det at jeg ikke har svangerskabsforgiftning. Så hellere vente lidt længere på baby!!

Anmeld

19. november 2011

babyMark

Aprilmor11 skriver:

Jeg ønsker held og lykke

Og hvis du bliver sat i gang, så ønskes du masser af held og lykke med fødslen

Tak....

Jeg er hjemme igen. Fik taget blodprøver og fik så lov til at tage hjem igen, der var rigtig travlt på fødegangen på Skejby. Blev ringet op i nat at blodprøverne så fine ud. Så er tilbage til at vente på baby. Det er godt, for så betyder det at jeg ikke har svangerskabsforgiftning. Så hellere vente lidt længere på baby!!

Anmeld

19. november 2011

babyMark

december mor skriver:

Åhh hvor er det spændende!  

Held og lykke med det hele  Vil kigge efter din update!

Tak....

Jeg er hjemme igen. Fik taget blodprøver og fik så lov til at tage hjem igen, der var rigtig travlt på fødegangen på Skejby. Blev ringet op i nat at blodprøverne så fine ud. Så er tilbage til at vente på baby. Det er godt, for så betyder det at jeg ikke har svangerskabsforgiftning. Så hellere vente lidt længere på baby!!

Anmeld

19. november 2011

Aprilmor11

babyMark skriver:

Tak....

Det er dejligt at høre.

Og baby kommer jo når h*n er klar

Men det ved du jo. Kan se at du har en i forvejen

Anmeld

19. november 2011

Nessie

HVor er det dejlig at du er nået så langt, og ikke har nogen tegn på svangerskabsforiftning

Så må den lille godt melde sin ankomst helt af sig selv, man er jo en smule utålmodig, når man er nået til 39+

Anmeld

19. november 2011

OoLøjsoO

Held og lykke herfra! 

- Glæder mig til at høre mere om!

Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.