Hej alle
Som nogle af jer ved, er jeg blevet fulgt tæt gennem denne graviditet pga. en meget svær og uopdaget svangerskabsforgiftning i sidste graviditet.
Jeg har ingen tegn på svangerskabsforgiftning haft i denne graviditet. Og idag er er jeg 39 + 0. I onsdags fik jeg taget nogle blodprøver og så igen i formiddags fordi de ville tage stilling til igangsættelse. Aftalen indtil for et par timer siden var at jeg skulle komme på svangreambolatoriet igen mandag og fredag og de så der løbende vil følge mig og hele tiden vurdere mig ifht. igangsættelse, da jeg fik AKS sidste gang.
Nu har der så været en lille ændring i blodprøverne fra onsdag til fredag, så jeg skal derind igen i aften! dvs. om 3 timer og have taget blodprøver igen....men jeg har det fysisk fint - ingen symptomer, måske bortset lige fra lidt træthed. Men jeg tog det meget cool i tlf da lægen ringede....
og nu kan jeg godt mærke nervøsiteten komme snigende....
altså hvis der nu igen er sket en ændring, selvom det så stadig er indenfor normalen, hvor længe vil jeg så vente/vil lægerne så lade mig vente? Pyyyyyyyyyyyyyyyyha....har på fornemmelsen at der sikkert er en lille ændring, så er spændt på om jeg får lov at tage hjem i aften eller de sætter mig igang...og lige nu ved jeg faktisk ikke lige hvad jeg foretrækker...jo hvis der er noget under opsejling, så vil jeg gerne sættes igang, selvom det så koster nogle flere smerter....og selvfølgelig er min mand på arbejde og svigerfamilien på vej hjem fra sjælland....men de kommer snart hjem allesammen.
Og selvfølgelig skulle manden have været til hans bedste vens fødselsdag i aften....
men piger....ønsk mig held og lykke og måske bliver næste update fra mig, at jeg har født!
Jeg skal dog være indlagt et par dage, så det kan godt være at updaten lader vente på sig.....
Tak fordi du læste med...måtte bare lige ud med mine tanker!!!!
Anmeld