Ivf - den der wii?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg har spurgt til den og priser et par gange inden på debatten, men har endnu ikke fået det svar jeg for alvor søger, så håber det er ok at spørge her.

Hvis man skal have en Wii, hvor man kan få fuldt udbytte af Sport og Fitness, hvor meget ekstra udstyr følger så selve konsollen, og hvor meget skal man købe ved siden af - og hvad koster det?

Hvis der kun er én af de der nunchuks med, skal man vel have en mere for at kunne bokse, og man skal også have et board af en art for at få glæde af den - følger den med konsollen eller fitness-spillet eller er det noget man køber helt ved siden af de før nævnte?

Mvh.
Pernille - der også rigtig gerne vil have en Wii, men desværre må spare sammen først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Tynen

Prisen er meget forskellig, fordi der altid er tilbud på den et sted.
I Blockbuster er den på bud til 2295 med Sims animal og Sport med.. Altså det er ikke det fedeste tilbud, men så har du en ide om prisen.
For selve konsollen (Med Sport som hører med standard) koster den 2199,- normalt.

Der er 2 "controllere" med.
En nunchuk og en "fjernbetjening".
Man kan sagtens spille med de 2, men er da klart sjovest hvis man har 2 sæt da man så kan fx. bokse mod hinanden
En nunchuk koster 249,- en "fjernbetjening" koster 399,-

Det der board alle snakker om er Wii fit.
Det koster 799,95.- i BB. Ved ikke hvad det koster andre steder.
Det er ikke det samme som det sports spil der hører med.

Vi har også sådan noget Family trainer som er et ok alternativ til Wii fit.
Det er med et "tæppe" du skal stå/hoppe/løbe/gennemføre baner på.
Det koster "kun" 499,-
Ved ikke om du kan bruge det til noget, men ville lige give mit besyv med

Anmeld

17. februar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Tusind tak - se det gav lidt mere overblik

Det der Family Trainer, er det noget der skal sættes til Wii´en eller er det noget helt for sig selv?
Og ved du om man kan få noget motions/sport til en Palystation 2?

Igen, mange tak for hjælpen

Anmeld

17. februar 2009

Tynen

Family trainer er til Wii.
Du kan se det her:
http://www.blockbuster.dk/Default.aspx?ID=126&PID=545&ProductID=PROD424222&VariantID=VO90

Der findes ikke rigtig så meget til PS2, da det meste er ved at udgå da PS3éren er kommet.
Hvis du vil have lidt motion med PS2én kan du evt. købe et Eyetoy til.
Det er et kamera der optager dine bevægelser og du kan bla. bokse, danse osv.
Her er en masse af dem:
http://www.blockbuster.dk/Default.aspx?productSearch_function=GamesSearch&ID=1514&productSearch_titleG=eyetoy&productSearch_platform=VO86&productSearch_genreG=All&productSearch_submit=S%C3%98G

Der er også kommet et danse"tæppe" til High School Musical 3 hvor du kan lære at danse som dem (=motion )

Hvis en Wii kunne afspille DVD-film havde jeg købt den med det samme, men orker bare ikke rigtig at have en dvd, en ps2 og en Wii til at stå og fylde i stuen

Anmeld

18. februar 2009

Nadi

Vi gave 1999,- for vores + et spil da den var på tilbud i bilka. Og så købte vi en ekstra konsol med, den ved jeg så dog ikke hvad koster.

Det næste jeg skal have investeret i er et fitness-board så jeg kan blive lækker smækker på den sjov måde

Håber du får sparret op for det er virkelig en fantastisk ting!!

Anmeld

18. februar 2009

Susan1978

Hvis en Wii kunne afspille DVD-film havde jeg købt den med det samme, men orker bare ikke rigtig at have en dvd, en ps2 og en Wii til at stå og fylde i stuen

Vi har kun PS2 og wii til at stå fremme under fjernsynet, vi har købt en fjernbetjening til PS2en også bruger vi den til dvd afspiller også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.