jeg venter stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i dag gået 3 dage over tid og stadig ingen MS og stadig ingen positive test, hvor er det bare hårdt.

Igår aftes kastede jeg op og havde kvalme men det er væk idag, men har stadig ømme bryster, "bøvser" meget endnu, træt og alt det der. Men man er så bange for at kroppen bare leger med en.

Er der andre der står i samme situation som mig og gerne vil dele det med mig så er i velkommen for det er ikke rart at vente.

krammer til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der sidder i samme situation som mig der vil dele hvad de tænker og føler i ventetiden

Anmeld

18. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er i dag gået 3 dage over tid og stadig ingen MS og stadig ingen positive test, hvor er det bare hårdt.

Igår aftes kastede jeg op og havde kvalme men det er væk idag, men har stadig ømme bryster, "bøvser" meget endnu, træt og alt det der. Men man er så bange for at kroppen bare leger med en.

Er der andre der står i samme situation som mig og gerne vil dele det med mig så er i velkommen for det er ikke rart at vente.

krammer til jer alle

Jeg er desværre ikke over tid endnu, og kan heller ikke teste posetiv...

Men har al verdens symptomer kvalme, hikke, ømmebryster og niv og jag i underlivet... 

Det er frustrerende med vente tiden bum bum ! 

Det eneste man kan gøre er at VENTE! 

Men hvis man ikke er gravid denne gang kan man kun håbe på næste ... 

for dig.. jeg ved hvor svært det er.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.