41+0 og ingen tegn på snarlig fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Miia90

jeanett1988 skriver:

Tak  Ja det håber jeg virkelig også på jeg gør, men nu må vi se. Ja din trak lidt ud. Men du fik da en dejlig lille pige ud af det  

Ja  det væreste er bare jeg gerne vil gøre det igen Smiler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

jeanett1988

Miia90 skriver:

Ja  det væreste er bare jeg gerne vil gøre det igen Smiler.

Hvad man ikke vil gå igennem for at få et barn 

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

jeanett1988 skriver:

Ja er i dag 41+0, og har slet ingen tegn på en snarlig fødsel.  

Det godt nok ved at være hårdt at gå og vente på hun vil komme ud, og synes jeg bliver mere og mere besværet i det jeg foretager mig. 

Skal her kl. 9 ringe ind på sygehuset for at bestille tid til en igangsættelse engang i næste uge, men krydser fingre for der sker noget af sig selv her i weekenden. Er ved at være en smule utålmodig. 

God weekend til jer andre, når i når så langt 

Puha, den ventetid er simpelthen såååå lang.... Håber du har en masse at foretage dig mens du venter

Og ellers så husk at tage nogle lange lure

Anmeld

18. november 2011

jeanett1988

Muhmi skriver:

Puha, den ventetid er simpelthen såååå lang.... Håber du har en masse at foretage dig mens du venter

Og ellers så husk at tage nogle lange lure

Jeg har en del ting at foretage mig, men synes nogengange alligevel at dagene bliver lange. Ender ofte også i en del lange lure. Har simpelthen ikke særlig meget energi 

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

jeanett1988 skriver:

Jeg har en del ting at foretage mig, men synes nogengange alligevel at dagene bliver lange. Ender ofte også i en del lange lure. Har simpelthen ikke særlig meget energi 

Dagene er psyko lange når man venter og venter og så lige venter lidt mere.... Hehe.... Ligeså snart hun er ude, så går dagene alt for hurtigt

Ja, men du kan også ligeså godt sove ventetiden væk, du kan ifølge rigtig mange ikke gøre en fis for at sætte gang i det selv.... ÆV!

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

jeanett1988 skriver:

Det godt nok ved at være hårdt at gå og vente på hun vil komme ud, og synes jeg bliver mere og mere besværet i det jeg foretager mig. 

Skal her kl. 9 ringe ind på sygehuset for at bestille tid til en igangsættelse engang i næste uge, men krydser fingre for der sker noget af sig selv her i weekenden. Er ved at være en smule utålmodig. 

Er gået 2 dage over tid, og er allerede et omvandrende nervevrag, så kan godt forstå du har det hårdt! 

Sender en kæmpe kurv med vestøv, og så håber jeg det hele lander på dig, så du får din bebs i armene med lynets hastighed 

Anmeld

18. november 2011

banditten2011

jeanett1988 skriver:

Sender bunkevis af ve støv afsted mod dig..

ska selv en tur på hospitalet nu og finde ud af noget igangsættelse

for der sker noget i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.