41+0 og ingen tegn på snarlig fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.865 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. november 2011

jeanett1988

Ja er i dag 41+0, og har slet ingen tegn på en snarlig fødsel.  

Det godt nok ved at være hårdt at gå og vente på hun vil komme ud, og synes jeg bliver mere og mere besværet i det jeg foretager mig. 

Skal her kl. 9 ringe ind på sygehuset for at bestille tid til en igangsættelse engang i næste uge, men krydser fingre for der sker noget af sig selv her i weekenden. Er ved at være en smule utålmodig. 

God weekend til jer andre, når i når så langt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Mette.

jeanett1988 skriver:

Det godt nok ved at være hårdt at gå og vente på hun vil komme ud, og synes jeg bliver mere og mere besværet i det jeg foretager mig. 

Skal her kl. 9 ringe ind på sygehuset for at bestille tid til en igangsættelse engang i næste uge, men krydser fingre for der sker noget af sig selv her i weekenden. Er ved at være en smule utålmodig. 

Sender en hel bunke ve-støv til dig, og håber jeres lille prinsesse snart kommer ud af sig selv.
Jeg fødte først selv 41+1, og husker selv ventetiden, den er frygtelig lang. Måske det kan trøste lidt jeg ingen tegn havde på fødsel, ingen plukveer eller andet, men pludselig om aftenen 41+0 gik vandet og hun kom få timer efter 41+1, så der er håb, selvom der ikke er tegn på noget.  

Anmeld

18. november 2011

jeanett1988

Mette. skriver:

Sender en hel bunke ve-støv til dig, og håber jeres lille prinsesse snart kommer ud af sig selv.
Jeg fødte først selv 41+1, og husker selv ventetiden, den er frygtelig lang. Måske det kan trøste lidt jeg ingen tegn havde på fødsel, ingen plukveer eller andet, men pludselig om aftenen 41+0 gik vandet og hun kom få timer efter 41+1, så der er håb, selvom der ikke er tegn på noget.  

Ja ventetiden er den værste, men må væbne mig med lidt tålmodighed  Så håber jeg der snart sker noget, så vi kan blive forældre  

Anmeld

18. november 2011

Leonora

Åhhhh jeg kender det alt for godt. Jeg gik til 41+4. fødte for 4 uger siden
Og jeg havde INGEN tegn fø jeg lige pludselig fik veer.

Så det skal nok komme...

Men ved hvor ulidelig ventetiden er

Anmeld

18. november 2011

jeanett1988

Nu ved jeg i det mindste at jeg bliver sat i gang på tirsdag kl.10.10, medmindre jeg føder her i weekenden. Så nu er der ikke længe til 

Anmeld

18. november 2011

Miia90

BABY KOM SÅ UD ! VEESTØV I DIN RETNING

Anmeld

18. november 2011

jeanett1988

Miia90 skriver:

BABY KOM SÅ UD ! VEESTØV I DIN RETNING

Ja tak  Mor her er ved at være lidt utålmodig!  Men nu ved jeg da der i det mindste snart sker noget. 

Anmeld

18. november 2011

Miia90

jeanett1988 skriver:

Ja tak  Mor her er ved at være lidt utålmodig!  Men nu ved jeg da der i det mindste snart sker noget. 

Held og lykke med det hele. håber snart hun viser tegn. og du for en hurtig fødsel. Det kan man ikk sige min var :/ desværre

Anmeld

18. november 2011

Krussedulle

jeanett1988 skriver:

Sender en stor bunke ve-støv!! Gik selv 11 dage over sidste gang, så ved hvordan du har det ... Mit vand gik spontant 41+3, uden der var nogen optakt!

Anmeld

18. november 2011

jeanett1988

Miia90 skriver:

Held og lykke med det hele. håber snart hun viser tegn. og du for en hurtig fødsel. Det kan man ikk sige min var :/ desværre

Tak  Ja det håber jeg virkelig også på jeg gør, men nu må vi se. Ja din trak lidt ud. Men du fik da en dejlig lille pige ud af det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.