Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...om at jeg testede positivt. Blev så glad i drømmen, og da jeg vågnede, troede jeg et øjeblik det var rigtigt! Ihh, hvor jeg håber den er der. Kender I den følelse?! Føles som evighed til næste lørdag, hvor jeg kan teste...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Natten før jeg testede positiv drømte jeg at jeg var gravid, det var gunden til jeg testede.
Benjamins'mor skriver: Jeg vågnede engang op efter at have drømt jeg skulle føde. Hehe. Men var slet ikke gravid.
Jeg vågnede engang op efter at have drømt jeg skulle føde. Hehe. Men var slet ikke gravid.
Den drøm har jeg stadig til gode Men har prøvet flere gange at drømme, at jeg var gravid, men aldrig sådan at jeg også troede det, da jeg vågnede
Qoco skriver: Natten før jeg testede positiv drømte jeg at jeg var gravid, det var gunden til jeg testede.
Så vælger jeg, at tro det betyder, at den er der
Ja den følelse kender jeg godt.
Den anden dag drømte jeg, at jeg var gravid - det føltes virkeligt, da jeg vågnede...dog tvivler jeg nu!
Klokkeblomst88 skriver: Ja den følelse kender jeg godt. Den anden dag drømte jeg, at jeg var gravid - det føltes virkeligt, da jeg vågnede...dog tvivler jeg nu!
Så krydser jeg fingre for dig
anbo skriver: Så krydser jeg fingre for dig
Smiler, hvor er du sød
Krydser også fingre for, at der snart er gevinst hos dig!
anbo skriver: Så vælger jeg, at tro det betyder, at den er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128