Anbefal en god bog/lydbog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. november 2011

SussieThyssen

Hvis man er til krimier, så vil jeg bestemt anbefale Arne Dahl's serie om den svenske A-gruppe, der er på 10 bind.

Første bind hedder Misterioso, hvor man bliver introduceret til den nysamlede og håndplukkede gruppe, der skal bekæmpe kriminelle forhold med internationale relationer og tilsnit.
I løbet af serien stifter man bekendtskab med gruppens medlemmer, der kommer ud for mangt og meget, finder nye sider af sig selv, og oplever mange barske ting undervejs.

Agatha Christie har altid været min nr 1 krimiforfatter, men Arne Dahl er, set med mine øjne, vor tids svar på hende.
Der er både humor og dybde i hans bøger, han bringer en ind i de menneskelige afkroge og man stifter bekendtskab med alt fra seriemordernes empatiløse sjæles dybder til gamle nazisters skjulte hemmeligheder, alt sammen krydret med et fremragende persongalleri, som man kun kommer til at elske mere og mere for hver bog.

Bøgerne er også udgivet som lydbøger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tak for tippet. Den vil jeg skrive mig bag øret og skønt med en kategori for bøger - tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.