Er det virkelig ikke snart vores tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Anonym trådstarter

Åh.... Jeg har drømt om at blive mor rigtig længe, men synes der skulle være styr på en masse ting inden vi begyndte at prøve. Sidste år i september blev vi enige om at skyde projekt baby igang, men har endnu ikke haft de to røde streger. Mine nærmeste veninder, (som oven i købet er yngre end jeg) skal jo bare tænke på deres kærester, og så er de gravide.... Jeg holder meget af mine veninder, og jeg elsker alle deres unger, men det gør bare så ondt hver gang jeg skal høre om endnu en positiv graviditets test. Har altid tænkt at jeg ville være ung med mine børn, men de 30 år kommer nærmere, men det gør kernefamilien desværre ikke. Beklager tuderiet, men ved jo i er så søde og overbærende allesammen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Åh.... Jeg har drømt om at blive mor rigtig længe, men synes der skulle være styr på en masse ting inden vi begyndte at prøve. Sidste år i september blev vi enige om at skyde projekt baby igang, men har endnu ikke haft de to røde streger. Mine nærmeste veninder, (som oven i købet er yngre end jeg) skal jo bare tænke på deres kærester, og så er de gravide.... Jeg holder meget af mine veninder, og jeg elsker alle deres unger, men det gør bare så ondt hver gang jeg skal høre om endnu en positiv graviditets test. Har altid tænkt at jeg ville være ung med mine børn, men de 30 år kommer nærmere, men det gør kernefamilien desværre ikke. Beklager tuderiet, men ved jo i er så søde og overbærende allesammen.  

.. Nolge må kæmpe og andre spytter babyer ud.... '

Det burde være en menneskeret man selv bestemmer hvornår man skal have bebs .. men desværre. 

Kæresten og jeg har prøvet i 4 år... har mistet 4 gange. 

Du står ikke alene. Men jeg ved det er HÅRDT! 

Anmeld

18. november 2011

babymus77

Vil også lige give et kram ;-) og sige at jeg nærmer mig de 35 år.. Og har heldigvis to børn som er store nu.... Det ændre dog ikke på at kæresten og jeg gerne ville have en fælles!! Dog uden held!' jeg ska ha mens søndag og kan allerede mærke det kommer. Så når du føler dig alene, så er vi lige her.... Knuss

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Det må ikke være nemt - har I overvejet at blive undersøgt?

Anmeld

18. november 2011

Kimmie.

ville ikke gå uden et kram! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.