Baby på 7 måneder vågner hver time hele natten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Muhmi skriver:

Nu er det ikke særlig tit han er utrøstelig.... Kun de sidste par nætter...  Men jeg plejer at give ham sutten istedet for bare at ligge ham til som det første.... HVIS det ikke virker og det heller ikke hjælper at holde ham lidt og trøste ham, så får han bryst... Hehe... Jeg er jo ikke diktator-mor herhjemme Men jeg vil så vidt muligt IKKE give bryst om natten mere, men alt med måde selvfølgelig

Jamen det samme har jeg.. Men her hjælper sutten ikke og tager jeg hende op er hun da stille og falder til ro, lige indtil jeg prøver og ligge hende igen..

Men vil bare heller ikke give hende en vane med og skal vågne og spise, hvis det måske bare er en fase.. uh jeg synes nu det er svært med de faser der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Mille82

Vi er flere i samme båd ser jeg, og børnene har næsten samme alder. Jeg håber ved gud det er en fase! I nat har jeg kun været oppe 3 gang til den lille, og 2 gange til den store på lidt over 2 år. Mine forældre smiler når jeg sukker over mine børn, og siger at jeg var nøjagtig ligeså i den alder, det var først som teenager jeg fandt mit sovehjerte . Forældre altså, her regnede jeg med sympati, og så har de selv svært ved at skjule grinene nu jeg åbenbart holdt dem vågen i flere år, ha ha

Anmeld

19. november 2011

astridt

Puha jeg kender det ALT for godt -min nu 7 1/2 mdr pige begyndte for snart 4 uger siden -nøj hvor er det hårdt

Jeg har ingen løsning -men du skal lige have et kram fra en der forstår dig SÅ meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.