Ja vores datter på 7 måneder bliver min undergang - ej det er måske så meget sagt, men nøj det er hårdt! Hun er netop blevet 7 måneder d 14 og hun er vågen hver 45 min-1½ time hele natten igennem. Jeg er særdeles heldig hvis hun sover 2 timer sammenhængende på en nat! Hun græder og rejser sig op i sin seng, mens hun tumler rundt. Sut hjælper ikke, far hjælper ikke, det hjælper ikke at gå med hende, svøbe mm, alt er prøvet. Det eneste der beroliger hende er at få mit bryst i munden!
Hun er ammebarn, bruger sut, spiser grød, mos mm i løbet af dagen, og får havregrød inden hun kommer i seng ved 19.30 - 20 tiden. Hun står sædvanligvis op ved 6-6.45 tiden om morgenen, hun sover formiddagslur på 1-2 timer (jo værre hun har sovet om natten, des længere sover hun her, så er det 2 timer eller mere), middagslur kl 12-13 og minimum 2 timer, eftermiddagslur på ca ½ - 1 time.
Hun er ikke syg, hun fungerer som hun plejer om dagen, vi har ikke lavet nogle ændringer og ifølge planen har hun ikke tigerspring. Alligevel har hun de sidste uger terroriseret min (vores) nattesøvn, suk..
Når jeg efter kamp, træt overgiver mig og stikker hende brystet, så drikker hun sjældent, jo måske et par min, men hun er hverken sulten eller tørstig kan jeg mærke på hende, hun drikker mere fordi det alligevel løber ned i munden på hende
Hun er enormt insisterende på at få det bryst, hun skriger så man kan høre hende udenfor. Hun har ellers altid været sådan en nem pige om natten der kun spiste1-3 gange og havde et stort sovehjerte. Men storebror sover også dårligt om natten endnu, så det ligger nok til både mig og mine børn at sove afbrudt 
JEg ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med hende? Jeg har overvejet om hun skulle i voksiposen og i barnevognen (hun sover tungt og godt om dagen i denne), men har også overvejet at tage en kold tyrker og nægte bryst fra midnat til hun står op, men jeg ved ikke om det er for tidligt - jeg er heller ikke så glad for at lade hende græde jo.
Nogle forslag???