Ja da!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. november 2011

1012lmp

Jeg skrev tidligere at jeg havde fået taget et billede af drengene og jeg vidste ikke om jeg skulle beholde det.

Kom frem til at sende det tilbage også tage ud og få taget et nyt hos en fotograf og har SLET ikke fortrudt det. Er så forelsket i det nye billede det er bare helt fantastisk så vil lige dele det med jer

I kan se det gamle billede her https://www.baby.dk/debat/145172pi1/gode-raad/kan-ikke-hitte-ud-af-det.aspx

også lige det nye

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

4kløver

Hvor er det godt.. hvor tog du hen.

Anmeld

17. november 2011

K&S

1012lmp skriver:

Jeg skrev tidligere at jeg havde fået taget et billede af drengene og jeg vidste ikke om jeg skulle beholde det.

Kom frem til at sende det tilbage også tage ud og få taget et nyt hos en fotograf og har SLET ikke fortrudt det. Er så forelsket i det nye billede det er bare helt fantastisk så vil lige dele det med jer

I kan se det gamle billede her https://www.baby.dk/debat/145172pi1/gode-raad/kan-ikke-hitte-ud-af-det.aspx

også lige det nye

Dejlige drenge...! Og kan godt forstå, du gerne ville have det smil frem hos dem begge

Anmeld

17. november 2011

MetteS81

Det første billede var godt, men det her er endnu bedre!! Meget mere liv og smil  Godt du valgte at få taget et nyt

Anmeld

17. november 2011

1012lmp

4kløver skriver:

Hvor er det godt.. hvor tog du hen.

En bekendt arbejder hos børne-foto.dk og han var i odense i denne uge så tog derud og fik 4 billeder for 348,-

Anmeld

17. november 2011

1012lmp

K&S skriver:

Dejlige drenge...! Og kan godt forstå, du gerne ville have det smil frem hos dem begge

Tak og ja det var det hele værd...

Anmeld

17. november 2011

1012lmp

MetteS81 skriver:

Det første billede var godt, men det her er endnu bedre!! Meget mere liv og smil  Godt du valgte at få taget et nyt

Ja er rigtig glad for min beslutning... Og ja det andet var da ok... Men savnede at se deres personlighed i det billede.

Anmeld

17. november 2011

4kløver

1012lmp skriver:

En bekendt arbejder hos børne-foto.dk og han var i odense i denne uge så tog derud og fik 4 billeder for 348,-

Det var billigt.. ellers er ham i højby go men dyr..

Anmeld

17. november 2011

1012lmp

4kløver skriver:

Det var billigt.. ellers er ham i højby go men dyr..

Ja men min SU rækker ikke så langt desværre... men synes det her er blevet super... men tak for tippet det skal jeg huske

Anmeld

17. november 2011

4kløver

1012lmp skriver:

Ja men min SU rækker ikke så langt desværre... men synes det her er blevet super... men tak for tippet det skal jeg huske

Skulle også ha haft taget billeder i Rosengården men det er noget med at han ikke kommer i dec. Det forstod jeg på hans mail og vil ha fister med på og han kommer først til dec..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.