Kan ikke hitte ud af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. november 2011

1012lmp

Jeg har lige fået billede af drengene i dag taget i Tobias's børnehave men kan altså ikke finde ud af om det er godt....'Synes Sebastian ser så mærkelig ud...

Hvad synes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg synes det er et rigtig godt billede  Nu ved jeg ikke hvem af de 2 Sebastian er men der er ingen der ser mærkelige ud

Anmeld

10. november 2011

Muttitil1+1

For mig at se er det et rigtig godt billede, men jeg kender jo heller ikke dine drenge, så ved ikke hvordan de ser ud til hverdag... så det er lidt svært at svare på...

Anmeld

10. november 2011

wamse

Jeg synes det er et godt billede, af to flotte drenge

Anmeld

10. november 2011

Timse

Det er da et skønt billede og sikke nogle dejlige drenge du har

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

haha tak alle sammen...

Sebastian er den store af dem.. det irritere mig bare at han ikke smiler og synes det er ærgelig at det er et fælles billede og jeg så får fornemmelsen af at de trækker sig væk fra hinanden eller hvad man nu skal sige..! Hmmm ØV altså det er sq træls..

Anmeld

10. november 2011

SS82

Jeg synes også det er et rigtig godt billede

Anmeld

10. november 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

haha tak alle sammen...

Sebastian er den store af dem.. det irritere mig bare at han ikke smiler og synes det er ærgelig at det er et fælles billede og jeg så får fornemmelsen af at de trækker sig væk fra hinanden eller hvad man nu skal sige..! Hmmm ØV altså det er sq træls..

De smiler da begge to - bare på hver sin måde, og jeg synes det harmonerer rigtig fint

Synes ikke de trække i hver sin retning - tværtimod 

Anmeld

10. november 2011

K&S

1012lmp skriver:

haha tak alle sammen...

Jeg synes, det er et super godt billede og man behøver ikke vise tænder for at smile - jeg synes han ser glad ud alligevel...!

Og jeg synes tværtimod, at Sebastian læner sig ind mod lillebror

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

K&S skriver:

Jeg synes, det er et super godt billede og man behøver ikke vise tænder for at smile - jeg synes han ser glad ud alligevel...!

Og jeg synes tværtimod, at Sebastian læner sig ind mod lillebror

Ja det gør han også men synes bare stadig ikke det ser ud som om de er på "samme" billede... Kan godt være det bare er mig men synes bare når de begge er på billede skal de interaktivere mere med hinanden!

Og tja ved det ikke sys bare Sebastian ser helt mærkelig ud i hovedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.