Kalaha - eller andre hårguruer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

Helle30

Jeg vil gerne snart have farvet mit rødt igen. Det skal være KNALD-rødt a´la et glas rødvin holdt op mod lyset (hvis I kan forestille jer det).
Jeg er sådan set ligelad med, om jeg skal farve det selv eller gå til frisøren (selvom frisøren vil være nemmest).
Er der nogen, der har et bud på det helt rigtige mærke? Kalaha! Kender du til et produkt, der er bedre end dem, jeg finder i supermarkedet? Eller skal jeg bare tage og gå til frisøren. Måske er jeg nød til at have et produkt, hvor der er lidt blegemiddel i, når nu jeg er ret mørkhåret?

- Helle med keeeedeligt garn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

ka li ja

nu er jeg jo ikke helt sikker på hvad hårfarve du har nu.. men...
du skal ha afrenset det mørke farve af håret først. bare et par toner, så skal din bundinfarves i en mørk rød, og dine længder i en tone lysere vil jeg tro. alt efter hvad tone du ender på ved afrensningen... det er absolut ikke en helt nem opgave så jeg vil på ingen måde råde dig til at gøre det selv...
men hvis midlerne er små, kan du jo tage til frisøren og få afrenset håret og så selv smide en rød henna i bagefter

knus

Anmeld

17. februar 2009

Helle30

Tak Kalaha. Jeg tror faktisk bare, jeg smutter til frisøren og får det gjort så. Det lyder noget omstændigt, og jeg har jo temmelig meget hår.
Jeg har fået lavet foliestriber før, og har måttet bonne ca. 1300+ hver gang. Det er selvfølgelig også en slags penge, men nu har jeg ikke været ved frisøren siden julen 2007, så det tror jeg, jeg vil unde mig selv.
Må vist også hellere få ordnet spidserne - og det har du vist også sagt til mig før. De ligner efterhånden overskægget på en islænderhest.

- Helle

Anmeld

17. februar 2009

ka li ja

hvis du skulle ha det gjort i vores salon ville det koste ca 300 at få det afrenset. måske mere alt efter hvor meget der skulle bruges. og så skulle vi vist ha ca 650 for en farvning, og jeg vil tro det er det der skal til. og så 300 til klipningen´.. så er du næsten der oppe af igen! hold kæft hvor er det egentlig mange penge.. når man sådan kommer til at tænke over det...
jeg har tit kunder der kommer hver 5 uge, og gir 6-800kr....
god tur helle pigen og nyd nu freden så længe

Anmeld

17. februar 2009

Helle30

Du kan tro, jeg vil nyde freden.
Den dér afvaskning Kalaha.. Jeg kan godt regne ud, den nok er lidt skrap for håret, men hvor slemt er det?

- Helle

Anmeld

17. februar 2009

ka li ja

Helle30 skriver:

Du kan tro, jeg vil nyde freden.
Den dér afvaskning Kalaha.. Jeg kan godt regne ud, den nok er lidt skrap for håret, men hvor slemt er det?

- Helle

det hedder en afrensning, og det er rimelig slemt for håret.... ikke helt så skrap som afblegning, men man kan vel kalde det en mildere grad... det skal jo rense gammel farve af håret.. og er håret farvet mange gange er der mange molokyler der sider godt fast. de kan ennda brænde helt fast i håret hvis man kemisk behandler håret for meget...
du skal i hvert fald sørge for at få den mildeste, men så den stadig fjerner alt det farve den skal...
og så en rigtig god shampoo og kur.. hvis de har Kerastase, så ska de være Bain de Force

Anmeld

17. februar 2009

Helle30

Ok - afrensning så. Så længe, der ikke er tale om afklapsning, så er det fint med mig.
Jeg tror, jeg vil skynde mig at bestille en tid til lørdag formiddag. Nu kan jeg næsten ikke vente.
Tak for info Karina. Måske jeg skal tage og opsøge den shampoo og kur under alle omstændigheder - altså et andet sted, hvis ikke min frisør har den. Jeg har tidligere købt sådan en øko-én hos frisøren. Den hedder noget med C og flaskerne er gule og orange. Den dufter viiildt godt men er også lidt dyr.

Men hvis du kan anbefale den fra Kerastase, så vil jeg prøve den. Det ville jeg egentlig også have spurgt dig om for noget tid siden - altså, om du kunne anbefale en rigtig god hårkur. Det har jeg så fået svar på nu. Tak

- Helle

Anmeld

18. februar 2009

ka li ja

Helle30 skriver:

Ok - afrensning så. Så længe, der ikke er tale om afklapsning, så er det fint med mig.
Jeg tror, jeg vil skynde mig at bestille en tid til lørdag formiddag. Nu kan jeg næsten ikke vente.
Tak for info Karina. Måske jeg skal tage og opsøge den shampoo og kur under alle omstændigheder - altså et andet sted, hvis ikke min frisør har den. Jeg har tidligere købt sådan en øko-én hos frisøren. Den hedder noget med C og flaskerne er gule og orange. Den dufter viiildt godt men er også lidt dyr.

Men hvis du kan anbefale den fra Kerastase, så vil jeg prøve den. Det ville jeg egentlig også have spurgt dig om for noget tid siden - altså, om du kunne anbefale en rigtig god hårkur. Det har jeg så fået svar på nu. Tak

- Helle

husk når du bestiller tid, at der både skal være tid til afrensning og farve bagefter..det er jo to omgange
jeg vil klart anbefale Kerastase -Bain De Force. shampoo og balsam( det er egentlig ikke en balsam, men bruges sådan)
det går ind og benopbygger håret indefrs, fremfor at pleje det bare.
kender godt C-mop serien, vi har også noget fra den, men anbefaler helt klart kerastase!!! mega yndlings produkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.