Åhhh nej det skulle jeg aldrig ha gjort !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

kirsti

Jeg ville ikke bede om en ny sagsbehandler men derimod fortælle hende du har hvordan du har det med jeres samtale. Det er ofte svært at få lov at få en ny og det kan nemt misforståes som at det er fordi hun vil lave en indberetning.
At flytte tilbage vil også bare virke som om du har noget at skjule og så vil den måske blive tager op når du en dag flytter tilbage til dk.

Hvis jeg var dig ville jeg simpelthen komme hende I forkøbet og ringe til børn og unge og fortælle dem om din oplevelse og sige at du ikke kan gå I uvished om hvor vidt hun indberetter dig når du ikke selv kan se nogen grund til hvorfor du ik skulle blive en fantastisk mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

louisekanayo

Zeus skriver:

Men vil dog lige indskyde..

Hvis kommunen kommer til den konklusion at du sagtens kan magte opgaven, så smutter de lige så hurtigt igen

Min ældste har været i pleje, og da jeg blev gravid med hendes lillesøster ringede jeg selv til kommunen, og spurgte efter en familiekonsulent.. Hun stoppede da Cajsa var omkring 3 mdr, med lutter ros og til os som forældre.. Faktisk var hendes anbefaling en del af grunden til, at min ældste kom hjem igen..

Så de behøver ikke at være af det slemme

Tak ...

og hvor fedt at du fik ros og at den ældste kom hjem igen

men rart at blive lidt beroliget

Anmeld

17. november 2011

louisekanayo

kirsti skriver:

Jeg ville ikke bede om en ny sagsbehandler men derimod fortælle hende du har hvordan du har det med jeres samtale. Det er ofte svært at få lov at få en ny og det kan nemt misforståes som at det er fordi hun vil lave en indberetning.
At flytte tilbage vil også bare virke som om du har noget at skjule og så vil den måske blive tager op når du en dag flytter tilbage til dk.

Hvis jeg var dig ville jeg simpelthen komme hende I forkøbet og ringe til børn og unge og fortælle dem om din oplevelse og sige at du ikke kan gå I uvished om hvor vidt hun indberetter dig når du ikke selv kan se nogen grund til hvorfor du ik skulle blive en fantastisk mor

det er selvf, også en løsning

jeg tror at jg starter med at snakke med min læge på mandag og høre hindes mening !!

Anmeld

17. november 2011

Zeus

louisekanayo skriver:

Tak ...

og hvor fedt at du fik ros og at den ældste kom hjem igen

men rart at blive lidt beroliget

Det skal nok gå det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.