Jeg har virkelig dummet mig og kunne godt ha brug for råd eller snak med nogen,
Jeg er gravid og boede i en fin lejlighed med min kæreste i tyskland, jeg blev så detsverre ramt af noget angst andfald og lægerne i tyskland kunne ikke finde ud af hvad der egentligt var galt med mig ! jeg to derfor til danmark for at komme til læge her da jeg nok har mere tiltro til en dansk læge, jeg fi det så lidt bedre her i danmark og besluttede mig for a blive, men da jeg ville søge bolig i boligforeningen fandt jeg ud af at der var op til 2 års ventetid på boliger måske 1 år hvis jeg var heldig, jeg besluttede mig for at gå ned på kommunen( Århus kommune ) for at søge om en akut bolig, Det skulle jeg aldrig have gjort, mit værste maridt startede ,,, det skal lige siges at jeg det meste af min barndom har boet på institutioner og børnehjem, da det ikke fungerede hjemme hos mine forældre min far har været meget voldig mod mig og mine søskende og min mor har ikke haft overskudet til sine 4 børn, nå men jeg kom ind til samtale med en ung kvinde i 20´erne. hun sagde at hun ville undersøge om jeg kunne få tilbudt en bolig. så begyndte hun med det er måske ikke lige det smarteste tidspunkt at blive gravid på når man ikke har et sted at bo, og man kan jo få en abort, jeg sagde at jeg var over 12 graviditets uge og at det kunne man ikke der og at det ville jeg bestemt ikke jeg har prøvet at blive gravid i 13 mdr før det lykkedes og var en stor ønske graviditet osv... jeg blev meget ked af det men viste det selvf ikke syntes ikke at hun var fair .. så begyndte hun med at hun måtte indberette mig til kommunen og at de vil lave en undersøgelse på mig, om jeg egner mig som mor grundet min baggrund som anbragt uden for hjemmet og fordi jeg ikke havde et hjem det var jo uansvarligt når man skulle have et barn, ØHHHH ja selvf er det det, men nu er jeg lige kommet fra tyskland og kan da ikke bare knipse i fingrende og så har jeg en bolig jeg over vejer kraftigt at rejse tilbage til min kæreste i tyskland efter denne behandling for jeg er skræmt fra vid og sans, tænk hvis de fjerner mit barn, det skal lige siges at jeg er 23 år gammel jeg er ansvarlig og hverken ryger, drikker eller tager stoffer, jeg har heller ingen psykiske sygdomme eller andet der sulle gøre mig uegnet som mor, åhhh jeg er så forvirret da jeg forlod kommunen startede mit angstandfald igen og jeg blev nærmest kvalt ... det er virkelig hårdt, hvad skal jeg do gøre nogen der har et råd og hvad nu hvis jeg rejser hjem til min kæreste i tyskland og fortsætter mine graviditets undersøgelser der igen og føder der, vil de så forfølge mig der ... jeg bor hos min onkel og tante nu jeg er i danmark indtil jeg ville få mit eget de støtter og hjælper mig med alt det er altså ikke sådan at jeg ikke har et netværk, jeg er dybt forvirret og bange det er hårdt at blive dømt inden man har fået en chanse det har taget mig 13 mdr at blive gravid det er mit højeste ønske at få et barn, jeg er 14+3 henne i dag, det har slet ikke været en nem graviditet jeg har været indlagt i starten i 2 uger ca da de troede jeg var ved at abortere hvilket er sket for mig før det har virkeligt været nedture efter nedture og vil bare så gerne have lov at nyde min graviditet og glæde mig til fødslen og alt det der høre med .. men nu er jeg bare ked af det og bange jeg skulle aldrig i mit liv ha spurgt om hjælp til hurtig bolig vil bare allerhelst tage hjem til min kæreste og fortsætte graviditeten der og være ifred for kommune folk og latterlige undersøgelser !!!!!
Anmeld