Pas på med den ligevægt....Jeg kender nemlig en som altid har gået voldsom op i det, og nu er det blevet sådan hos hende, efter at børnene er blevet størrere, at hun ikke kan komme hjem med noget til den ene uden den anden hyler.Og det er altså selv om det er et par sko den ene mangler, eller en skoletaske, eller andet vigtigt...så den med at SKAL købe noget fordi det er et must, er pludselig blevet dobbelt så dyrt.
Mine drenge har aldrig fået det samme...eller fået på samme tid, men forskel har jeg aldrig lavet.
Hvis der er noget den ene ønsker sig, ja så bliver det snakket grundigt igennem...og måske en dag får han det...og en anden dag får den anden.
den mindste bliver ikke rigtigt regnet med endnu, men render vi over noget spændene, er det tit drengene som står og hiver i det og spørger om ikke deres søster skal have den ting, eller den ting, eller den ting...og det er ret fedt de har det sådan, men på det sidste er det blevet noget med et modsvar der hedder: Nej har hun ikke fået nok for tiden...det er vist snart jeres andres tur!
så lad være med at gøre dig selv den bjørnetjeneste...start allerede med nu at kunne give noget til den ene uden den anden bliver vild...men du skal nok sige sætningen: er der nogen her i huset der bliver snydt måske? mange gange...
god morgen herfra.
Anmeld