Det var så den graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

gonefishing

DreamChild skriver:

Jeg er blevet gravid ved Ivf i egen cyklus med et fryseæg. Så vi har bare været så lykkelige over at det endelig er lykkedes efter 2 år og 3 måneders forsøg, og at den sidder hvor den skal.

Jeg har tidligere haft 2 Gul, (ved den ene fik jeg fjernet æggelederen), jeg har haft et par bio'er, og nu kan jeg så åbenbart tilføje en SA til listen

Jeg var ellers til scanning i morges, fordi der havde været lidt rødt på papiret ved et toilet besøg i igår. Og under 2 timer efter jeg er kommet hjem fra scanningen, hvor jeg så hjerteblink... så kunne jeg pludselig mærke at det begyndte at løbe ud af mig. Jeg bløder som var det en normal menstruation + mens agtig trækninger, jeg er lidt øm, men har ikke smerter. der kom en lille klump ud.. størrelses mæssig mellem en 2 krone og en 5 krone. Så  jeg ved jo godt det ikke er noget godt, og at jeg jo nok er i gang med at abortere eller har gjort. Skal først til scanning på mandag, for at se hvordan det ser ud...

Vi orker snart ikke mere... Vi syntes vi har været igennem nok!!

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette her indlæg. Har måske bare brug for at fortælle og dele det med nogen og måske brug for et kram

Knus den opgivende

hvis det er til nogen hjælp så kender jeg en der var det samme igennem (fjernet en æggeleder og helt det samme som dig). de prøvede i mange år og pludselig gik alt godt og de fik et barn -4 måneder efter fødselen var hun gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Mille83

DreamChild skriver:

Vi er færdige på klinikken, og i et "normalt" forløb nu. De havde jo konstatere graviditeten, og jeg har været til 2 scanninger hvor vi så hjerteblink hos dem. Så vores forløb blev afsluttet hos dem.

Grunden til vi ikke bliver sendt til en akut scanning er vist fordi at de jo ikke kan se eller garantere at den bliver der, hvis den stadig er der, og så mener de at det er bedst på mandag, for så kan vi bedre stole på det de ser. Kan egentlig godt forså hvad de mener, men det gør det jo ikke mindre træls

Jeg var jo også til en scanning i morges og der var der hjerteblink, og ingen tegn på at noget var galt. Men begyndte jo at bløde under 2 timer efter jeg var taget hjem alligevel... Så det hele kan ske meget hurtigt

Tænkte på om du blev scannet indvending? For så kunne det være derfor du blødte lidt efter? 

Jeg vil tænke på jer mandag.....

Masser kram herfra 

Anmeld

19. november 2011

DreamChild

Mille83 skriver:

Tænkte på om du blev scannet indvending? For så kunne det være derfor du blødte lidt efter? 

Jeg vil tænke på jer mandag.....

Masser kram herfra 

Ja jeg blev scannet invendig, men jeg blødte først 2 timer efter scanningen, og det var ikke kun lidt jeg blødte, men som en almindelig mens. Så det er jo ikke så gode tegn

Anmeld

19. november 2011

TrineCT

DreamChild skriver:

Jeg er blevet gravid ved Ivf i egen cyklus med et fryseæg. Så vi har bare været så lykkelige over at det endelig er lykkedes efter 2 år og 3 måneders forsøg, og at den sidder hvor den skal.

Jeg har tidligere haft 2 Gul, (ved den ene fik jeg fjernet æggelederen), jeg har haft et par bio'er, og nu kan jeg så åbenbart tilføje en SA til listen

Jeg var ellers til scanning i morges, fordi der havde været lidt rødt på papiret ved et toilet besøg i igår. Og under 2 timer efter jeg er kommet hjem fra scanningen, hvor jeg så hjerteblink... så kunne jeg pludselig mærke at det begyndte at løbe ud af mig. Jeg bløder som var det en normal menstruation + mens agtig trækninger, jeg er lidt øm, men har ikke smerter. der kom en lille klump ud.. størrelses mæssig mellem en 2 krone og en 5 krone. Så  jeg ved jo godt det ikke er noget godt, og at jeg jo nok er i gang med at abortere eller har gjort. Skal først til scanning på mandag, for at se hvordan det ser ud...

Vi orker snart ikke mere... Vi syntes vi har været igennem nok!!

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette her indlæg. Har måske bare brug for at fortælle og dele det med nogen og måske brug for et kram

Knus den opgivende

Kæmpe krammer her fra

TrineCT

Anmeld

19. november 2011

Mille83

DreamChild skriver:

Ja jeg blev scannet invendig, men jeg blødte først 2 timer efter scanningen, og det var ikke kun lidt jeg blødte, men som en almindelig mens. Så det er jo ikke så gode tegn

Hej 

Okay, kender bare mange der har blødt efter en scanning indvending, så jeg tror stadig på det 

Bløder du endnu? Eller er det stoppet? 

Anmeld

19. november 2011

DreamChild

Mille83 skriver:

Hej 

Okay, kender bare mange der har blødt efter en scanning indvending, så jeg tror stadig på det 

Bløder du endnu? Eller er det stoppet? 

Nej jeg bløder ikke mere, der er kun noget brunt på papiret. Men jeg er stadig øm, især i venstre side hvis jeg laver en forkert eller hurtig bevægelse.

Anmeld

19. november 2011

Mille83

DreamChild skriver:

Nej jeg bløder ikke mere, der er kun noget brunt på papiret. Men jeg er stadig øm, især i venstre side hvis jeg laver en forkert eller hurtig bevægelse.

Okay, det kan jo være ligamentsmerter. 

Men du må nok vente til mandag med og se hvad der er sket, jeg vil nødig give dig al håb igen også der ikke er nogen baby mandag, men jeg håber og jeg tror på det 

Anmeld

19. november 2011

AnneH

DreamChild skriver:

Jeg blødte mens. agtig i torsdags, men igår og i dag er det egentlig kun på papiret, meget meget lidt i bindet, og det er rød brunt. Men jeg er stadig øm i underlivet, især i venstre side.

Så jeg tror desværre ikke der er meget håb

Jeg vil i hvert fald  alt hvad jeg kan, og håber på en positiv opdatering på mandag.

Forstår dig alt for godt og ved hvad I er igennem.

KÆMPE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.