Det var så den graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Nessie

Det gør mig ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

DreamChild

Jeg er som nævnt gravid gennem ivf i normal cyklus, så hvis jeg skal tage efter hvornår jeg sidst havde mens og fik lagt ægget op, så skulle jeg være 9+0 i dag. men da bebs er lidt mindre end normalen så er jeg rykket 8 dage tilbage så jeg er 7+6 idag pga h*n åbenbart har startet lidt langsom ud, men følger sin egen kurve.

Anmeld

17. november 2011

babyMark

pyha en stor krammer til dig

sikke en kamp du er igennem! Håber det en dag lykkes for dig/jer

Anmeld

17. november 2011

ønskebørn74

DreamChild skriver:

Jeg er blevet gravid ved Ivf i egen cyklus med et fryseæg. Så vi har bare været så lykkelige over at det endelig er lykkedes efter 2 år og 3 måneders forsøg, og at den sidder hvor den skal.

Jeg har tidligere haft 2 Gul, (ved den ene fik jeg fjernet æggelederen), jeg har haft et par bio'er, og nu kan jeg så åbenbart tilføje en SA til listen

Jeg var ellers til scanning i morges, fordi der havde været lidt rødt på papiret ved et toilet besøg i igår. Og under 2 timer efter jeg er kommet hjem fra scanningen, hvor jeg så hjerteblink... så kunne jeg pludselig mærke at det begyndte at løbe ud af mig. Jeg bløder som var det en normal menstruation + mens agtig trækninger, jeg er lidt øm, men har ikke smerter. der kom en lille klump ud.. størrelses mæssig mellem en 2 krone og en 5 krone. Så  jeg ved jo godt det ikke er noget godt, og at jeg jo nok er i gang med at abortere eller har gjort. Skal først til scanning på mandag, for at se hvordan det ser ud...

Vi orker snart ikke mere... Vi syntes vi har været igennem nok!!

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette her indlæg. Har måske bare brug for at fortælle og dele det med nogen og måske brug for et kram

Knus den opgivende

Ej sødeste det er jeg ked af!!! Kæmpe krammer!!!

Anmeld

17. november 2011

Lisbeth1985

Det gør mig ondt!! Et kæmpe kram til dig

Anmeld

18. november 2011

DreamChild

Tak skal i have allesammen.

Anmeld

18. november 2011

AnneH

Først lige et kæmpe

Er blødningen stoppet??

Jeg blødte også i starten af min graviditet og endda flere gange med små 4 ugers mellem rum. Og har sadig den lille pige i maven.

Håber du får lov til at opleve det samme.  i hvert fald for at det er tilfældet.

Anmeld

19. november 2011

DreamChild

AnneH skriver:

Først lige et kæmpe

Er blødningen stoppet??

Jeg blødte også i starten af min graviditet og endda flere gange med små 4 ugers mellem rum. Og har sadig den lille pige i maven.

Håber du får lov til at opleve det samme.  i hvert fald for at det er tilfældet.

Jeg blødte mens. agtig i torsdags, men igår og i dag er det egentlig kun på papiret, meget meget lidt i bindet, og det er rød brunt. Men jeg er stadig øm i underlivet, især i venstre side.

Så jeg tror desværre ikke der er meget håb

Anmeld

19. november 2011

Lilje82

Hvor er det uretfærdigt

Herfra

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

DreamChild skriver:

Jeg er blevet gravid ved Ivf i egen cyklus med et fryseæg. Så vi har bare været så lykkelige over at det endelig er lykkedes efter 2 år og 3 måneders forsøg, og at den sidder hvor den skal.

Jeg har tidligere haft 2 Gul, (ved den ene fik jeg fjernet æggelederen), jeg har haft et par bio'er, og nu kan jeg så åbenbart tilføje en SA til listen

Jeg var ellers til scanning i morges, fordi der havde været lidt rødt på papiret ved et toilet besøg i igår. Og under 2 timer efter jeg er kommet hjem fra scanningen, hvor jeg så hjerteblink... så kunne jeg pludselig mærke at det begyndte at løbe ud af mig. Jeg bløder som var det en normal menstruation + mens agtig trækninger, jeg er lidt øm, men har ikke smerter. der kom en lille klump ud.. størrelses mæssig mellem en 2 krone og en 5 krone. Så  jeg ved jo godt det ikke er noget godt, og at jeg jo nok er i gang med at abortere eller har gjort. Skal først til scanning på mandag, for at se hvordan det ser ud...

Vi orker snart ikke mere... Vi syntes vi har været igennem nok!!

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette her indlæg. Har måske bare brug for at fortælle og dele det med nogen og måske brug for et kram

Knus den opgivende

Og krammet får du lige her. 

Det gør mig så ondt for dig/jer. Det er så uretfærdigt, at nogen skal have så svært ved det.

Jeg har ikke så mange ord at sige, men mine tanker er hos dig, det skal du vide.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.