DreamChild skriver:
Jeg er blevet gravid ved Ivf i egen cyklus med et fryseæg. Så vi har bare været så lykkelige over at det endelig er lykkedes efter 2 år og 3 måneders forsøg, og at den sidder hvor den skal.
Jeg har tidligere haft 2 Gul, (ved den ene fik jeg fjernet æggelederen), jeg har haft et par bio'er, og nu kan jeg så åbenbart tilføje en SA til listen
Jeg var ellers til scanning i morges, fordi der havde været lidt rødt på papiret ved et toilet besøg i igår. Og under 2 timer efter jeg er kommet hjem fra scanningen, hvor jeg så hjerteblink... så kunne jeg pludselig mærke at det begyndte at løbe ud af mig. Jeg bløder som var det en normal menstruation + mens agtig trækninger, jeg er lidt øm, men har ikke smerter. der kom en lille klump ud.. størrelses mæssig mellem en 2 krone og en 5 krone. Så jeg ved jo godt det ikke er noget godt, og at jeg jo nok er i gang med at abortere eller har gjort. Skal først til scanning på mandag, for at se hvordan det ser ud...
Vi orker snart ikke mere... Vi syntes vi har været igennem nok!!
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette her indlæg. Har måske bare brug for at fortælle og dele det med nogen og måske brug for et kram
Knus den opgivende
Og krammet får du lige her. 
Det gør mig så ondt for dig/jer. Det er så uretfærdigt, at nogen skal have så svært ved det.
Jeg har ikke så mange ord at sige, men mine tanker er hos dig, det skal du vide.

Kærligst
Sussie
Anmeld