så frustreret over ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Mit problem er at vi troede jeg var blevet gravid ved en smutter.
- dog havde jeg nået at vænne mig så meget til at jeg nok skulle være mor.
Jeg skulle idag være 5+0, ingen tegn på mens og kun negative tests.
da jeg så spørger kæresten om gerne vil have dette barn, svarer han ja. Så da jeg spørger ham om han stadig vil i næste måned hvis det nu ikke er i denne måned. Så er svaret nej, han vil vente i 3 år så.
Jeg vil ikke vente i 3 år. Har virkelig gjort al research for at finde ud af om det økonomiske ville være i orden, og har virkelig indstillet mig på at det skal være nu.
Synes bare det er lidt dobbeltmoralsk af ham at sige at han gerne vil nu, men ikke i næste månded.
ih, vil så gerne have det barn. Og siden der ikke er nogen positiv test nu, kommer der nok heller ikke før om 3 år.
er der andre der har været i samme situation og faktisk fået ham med på at prøve alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

da jeg så spørger kæresten om gerne vil have dette barn, svarer han ja. Så da jeg spørger ham om han stadig vil i næste måned hvis det nu ikke er i denne måned. Så er svaret nej, han vil vente i 3 år så.
Jeg vil ikke vente i 3 år. Har virkelig gjort al research for at finde ud af om det økonomiske ville være i orden, og har virkelig indstillet mig på at det skal være nu.
Synes bare det er lidt dobbeltmoralsk af ham at sige at han gerne vil nu, men ikke i næste månded.
ih, vil så gerne have det barn. Og siden der ikke er nogen positiv test nu, kommer der nok heller ikke før om 3 år.
er der andre der har været i samme situation og faktisk fået ham med på at prøve alligevel?

Du kan jo sagtens være gravid uden det vises på en test søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. november 2011

lio

Du kan jo ikke tvinge ham til at ville, selvom han siger ok for denne måned, men prøv at find ud af om du er gravid, hvis ikke så må i snakke sammen om hvornår, der erlangt mellem nu og 3 år så virker ikke til at i er hetl enige.

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

jeg har været til læge i dag, hvor de har sagt at min urinprøve var negativ.
så jeg tror ikke jeg har de største chancer for at være gravid i denne omgang.
Jeg vil heller ikke tvinge ham til at få et barn nu. Det har været hans eget valg at beholde barnet hvis der var et. Jeg var en smule i tvivl lige da vi opdagede der var en chance.
Nu er det som om at det er omvendt. og forstår ikke hvorfor han vil nu men ikke i næste måned?

Anmeld

17. november 2011

pemiro

Anonym skriver:

JEg har en kæreste der sagde at han i hvert fald ikke skulle have børn nu og han var overhovedet slet ikke sikker på han ville have børn på noget tidspunkt.
Så da jeg fandt ud af jeg var gravid, var jeg ufattelig bange fr at miste ham, fordi jeg var overbevidst om at han så ville skride nu han jo ikke ville have børn.
Han blev heldigvis overlykkelig og glæder sig til at blive far. men hvis jeg ikke var gravid nu ved en smutter, ville han stadig gerne vente til han har fået styr på job og jeg har min uddannelse på plads.

Og det er vel fair nok at man gerne vil vente til man føler man er lidt mere parat til det. Hvis jeg var dig ville jeg bare være glad for han støtter dig nu, hvor du måske er blevet gravid.

Det kan være han skifter mening, og alligevel gerne vil prøve, hvis testen viser sig at forblive negativ..

for at den bliver positiv

Anmeld

17. november 2011

Bassemor<3

Jeg tror du skal tænke på at, i denne her måned skal han tage stilling til om det skal være en abort eller et lille barn, hvis du er gravid. I næste måned skal han tage stilling til om i skal planlægge at få et barn nu. Jeg synes du skal være glad for at han siger sin mening, og jeg er sikker på at han nok skal blive klar ! 

jeg synes du skal se hvad der sker i denne måned, og hvis det viser sig du ikke er gravid, skal du tage en snak med ham om hvor stort dit behov er, og i skal sammen komme frem til et kompromis, det hjælper ikke at presse ham eller blive sur, det kan godt være det er dig der bærer på barnet, men det er en lige så stor ting at blive forælder for manden som for damen 

Anmeld

17. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg synes, at din kæreste er yderst rimelig!.

Han vælger rent faktisk at leve op til sit ansvar, hvis der var tale om en smutter, men han melder også klart ud, at han ikke er indstillet på en planlægning af graviditet nu.

Så dit problem ligger rent faktisk i, at du ikke kan få din vilje lige nu - og nu spørger du så, om der er nogle, der har haft held med at overtale manden til en graviditet? Svaret er: Han skal selv ønske det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.