Anonym skriver:
Mit problem er at vi troede jeg var blevet gravid ved en smutter.
- dog havde jeg nået at vænne mig så meget til at jeg nok skulle være mor.
Jeg skulle idag være 5+0, ingen tegn på mens og kun negative tests.
da jeg så spørger kæresten om gerne vil have dette barn, svarer han ja. Så da jeg spørger ham om han stadig vil i næste måned hvis det nu ikke er i denne måned. Så er svaret nej, han vil vente i 3 år så. 
Jeg vil ikke vente i 3 år. Har virkelig gjort al research for at finde ud af om det økonomiske ville være i orden, og har virkelig indstillet mig på at det skal være nu.
Synes bare det er lidt dobbeltmoralsk af ham at sige at han gerne vil nu, men ikke i næste månded. 
ih, vil så gerne have det barn. Og siden der ikke er nogen positiv test nu, kommer der nok heller ikke før om 3 år.
er der andre der har været i samme situation og faktisk fået ham med på at prøve alligevel? 
JEg har en kæreste der sagde at han i hvert fald ikke skulle have børn nu og han var overhovedet slet ikke sikker på han ville have børn på noget tidspunkt.
Så da jeg fandt ud af jeg var gravid, var jeg ufattelig bange fr at miste ham, fordi jeg var overbevidst om at han så ville skride nu han jo ikke ville have børn.
Han blev heldigvis overlykkelig og glæder sig til at blive far. men hvis jeg ikke var gravid nu ved en smutter, ville han stadig gerne vente til han har fået styr på job og jeg har min uddannelse på plads.
Og det er vel fair nok at man gerne vil vente til man føler man er lidt mere parat til det. Hvis jeg var dig ville jeg bare være glad for han støtter dig nu, hvor du måske er blevet gravid.
Det kan være han skifter mening, og alligevel gerne vil prøve, hvis testen viser sig at forblive negativ..

for at den bliver positiv
Anmeld