MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Numsebumse

Tillykke med de gode scanninger

Jeg skal til MD scannngen på Mandag, vi har dog allerede fået at vide at det er en dreng, ikke lige noget der passet vores datter, men vores søn på 6 år er lykkelig uaneset kønnet.  Vi glæder os rigtig meget til at få at vide om alt er som det skal være, men jeg synes da også det er nemmere at slappe af når jeg kan mærke ham sparke hver dag nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Bette-mor9o

Hej tøser, vi var til MD scanning fredag den 25/11 og vi fik sørme ha' en lille prins (igen). Han var meget medgørlig og vil gerne vise hva han havde mellem benene ;o) ALT er i den fineste orden, scanningsdamen sagde han var bare perfekt - gør mig skam ikke noget, da vores første var ligeså perfekt og det er han skam stadig ..

Fortsat god dag til jer alle sammen... !

Anmeld

29. november 2011

SLC

JonasMama2010 skriver:

Hej tøser, vi var til MD scanning fredag den 25/11 og vi fik sørme ha' en lille prins (igen). Han var meget medgørlig og vil gerne vise hva han havde mellem benene ;o) ALT er i den fineste orden, scanningsdamen sagde han var bare perfekt - gør mig skam ikke noget, da vores første var ligeså perfekt og det er han skam stadig ..

Fortsat god dag til jer alle sammen... !

Uhh TILLYKKE med bettemanden!!   - Dejligt md gik supert. . og han er da en lille scoretrold allerede sådan at vise sig rigtigt frem hehe- hvor skønt !! Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.