MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. november 2011

SLC

Weee var til MD i formiddags og alt var liiige som det skulle være  . . Hun havde lidt svært ved at scanne Bebs for Bebs var ekstrem aktiv hehe. . Hun sagde jeg vil meget snart kunne mærke en masse aktivitet, men pga foranliggende moderkage har jeg ikke kunne mærke sååå meget endnu  . . Mærkede for 1 gang igår 2 spark WUHU og det var både indvendigt og udvendigt jeg mærkede dem. . Håber I alle får en positiv MD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

mille25

SLC skriver:

Weee var til MD i formiddags og alt var liiige som det skulle være  . . Hun havde lidt svært ved at scanne Bebs for Bebs var ekstrem aktiv hehe. . Hun sagde jeg vil meget snart kunne mærke en masse aktivitet, men pga foranliggende moderkage har jeg ikke kunne mærke sååå meget endnu  . . Mærkede for 1 gang igår 2 spark WUHU og det var både indvendigt og udvendigt jeg mærkede dem. . Håber I alle får en positiv MD

dejligt at den bette har det godt.....smil

jeg skal til md scanning i morgen og jeg glæder mig helt vildt....det bliver så dejligt at trunten igen.....

Anmeld

19. november 2011

Pipsemor

Hej og tillykke med MD scanningen. Jeg var til MD scanning igår også, men blev bedt om at komme igen, da han var for lille (18+4) igår, så jeg skal derop igen på næste fredag. Hun sagde det så fint ud men ville gerne lige kunne se hjertekamrene tydeligere...

Jeg håber, at han har det fint. Hun afslørede i hvert fald kønnet.

Bagefter var jeg til samtale med en læge fordi jeg fik akut ks sidste gang.FAndt samtalen unødvendig ift. den nervøsitet han satte i mig i stedet.

God weekend allesammen og held og lykke med graviditeterne.

Anmeld

19. november 2011

SLC

Pipsemor skriver:

Hej og tillykke med MD scanningen. Jeg var til MD scanning igår også, men blev bedt om at komme igen, da han var for lille (18+4) igår, så jeg skal derop igen på næste fredag. Hun sagde det så fint ud men ville gerne lige kunne se hjertekamrene tydeligere...

Jeg håber, at han har det fint. Hun afslørede i hvert fald kønnet.

Bagefter var jeg til samtale med en læge fordi jeg fik akut ks sidste gang.FAndt samtalen unødvendig ift. den nervøsitet han satte i mig i stedet.

God weekend allesammen og held og lykke med graviditeterne.

Tak skal du have  . . Det er da dejligt det hele er fint og at du skal derind og se ham igen , det er skønt de tjekker bebs ordentlig igennem fra top til tå og tager det hele så seriøst   Afslørede hun kønnet fordi i spurgte eller ville i gerne vide det hehe ?? . . Vi sagde som det første vi ikke ville vide noget .. God weekend til dig også og held og lykke til dig også . .

Anmeld

19. november 2011

SLC

mille25 skriver:

dejligt at den bette har det godt.....smil

jeg skal til md scanning i morgen og jeg glæder mig helt vildt....det bliver så dejligt at trunten igen.....

Hey. . gik din MD godt ?  . .

Anmeld

19. november 2011

mille25

SLC skriver:

Hey. . gik din MD godt ?  . .

godaften....

ja den gik rigtig godt. så det er jo dejligt....

jeg ind og scannes igen på onsdag da hun ikke ville ligge helt stille.

så kan jeg få lov at se hende igen....

Anmeld

19. november 2011

SLC

mille25 skriver:

godaften....

ja den gik rigtig godt. så det er jo dejligt....

jeg ind og scannes igen på onsdag da hun ikke ville ligge helt stille.

så kan jeg få lov at se hende igen....

Eihh hvor skønt  TILLYKKE . . VIlle gerne se bebs igen hehe . . men må vente til vægtscanning i uge 32 ..

Anmeld

19. november 2011

mille25

SLC skriver:

Eihh hvor skønt  TILLYKKE . . VIlle gerne se bebs igen hehe . . men må vente til vægtscanning i uge 32 ..

takker...det er altid dejligt at se den bette igen....smil...

Anmeld

22. november 2011

Pipsemor

SLC skriver:

Tak skal du have  . . Det er da dejligt det hele er fint og at du skal derind og se ham igen , det er skønt de tjekker bebs ordentlig igennem fra top til tå og tager det hele så seriøst   Afslørede hun kønnet fordi i spurgte eller ville i gerne vide det hehe ?? . . Vi sagde som det første vi ikke ville vide noget .. God weekend til dig også og held og lykke til dig også . .

Hej igen,

Jeg glæder mig ogs helt vildt til på fredag. Det er faktisk rigtig skønt at få lov at se ens lille dejlige bebs... Især, fordi man tænker jo ret tit på hvordan den lille mon har derinde i mavsen.

Vi valgte at vide kønnet. Jeg spurgte, om hun kunne se det, når nu jeg var blevet indkaldt lidt for tidligt til, at hun kunne få vished om alt andet var ok (Selvom det gik hun alligevel udfra, men vil bare gerne være sikker). Det kunne hun godt, og zoomet ind på kønnet. Hihi...

Jeg tager hatten af til jer som kan holde spændingen om kønnet ud indtil fødslen.  

Anmeld

26. november 2011

l.kjoeller

skønt den lille har det godt. min skanning er først d. 13 december og er såååå nervøs... været gennem fostervandsprøve så er ekstra obs på hjertfejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.