14 dage er lige pludselig LAANG tid :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Melanie Bjerre

Heej Tøser

Ja så er der 14 dage til jeg skal teste, det er ikke lang tid, men for sørnsen hvor jeg synes dagene går langsomt fortiden..

Den skal bare være der denne gang, ikke for at lyde klam men vi har altså gået til den denne gang... haft sex hver dag, nogle gange to gange om dagen... Hvis den ikke er der denne gang, så ved jeg ikke hvordan man laver børn....

Men så er der Gyne den 30. så kan det da være jeg får svar på hvorfor der intet sker..

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

christina92

Heej Tøser

Ja så er der 14 dage til jeg skal teste, det er ikke lang tid, men for sørnsen hvor jeg synes dagene går langsomt fortiden..

Den skal bare være der denne gang, ikke for at lyde klam men vi har altså gået til den denne gang... haft sex hver dag, nogle gange to gange om dagen... Hvis den ikke er der denne gang, så ved jeg ikke hvordan man laver børn....

Men så er der Gyne den 30. så kan det da være jeg får svar på hvorfor der intet sker..

hehe jeg krydser  for at den er der denne gang! Og nej du har hel ret, hvis det ikke lykkedes jer med den indsats må vi alle have misforstået hvordan man gør!

Anmeld

17. november 2011

SaraB

Melanie-Marie92 skriver:

Heej Tøser

Har præciiiiis samme følelse som dig!
14 dage til test - og tiden snegler sig afsted!

Godt nok er det kun vores andet forsøg - men når man har besluttet sig for, at det skal være, måtte det gerne ske i går, ik?

Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hehe. Held og lykke!  for at den er der nu!

Anmeld

17. november 2011

Melanie Bjerre

christina92 skriver:

hehe jeg krydser  for at den er der denne gang! Og nej du har hel ret, hvis det ikke lykkedes jer med den indsats må vi alle have misforstået hvordan man gør!

Hehe ja præcis, hvis den ikke er der nu, så har jeg virkelig ingen anelse om hvordan man gør...

Anmeld

17. november 2011

Melanie Bjerre

SaraB skriver:

Har præciiiiis samme følelse som dig!
14 dage til test - og tiden snegler sig afsted!

Godt nok er det kun vores andet forsøg - men når man har besluttet sig for, at det skal være, måtte det gerne ske i går, ik?

Hvor længe har I prøvet?

Jaa, det måtte vildt godt ha været i går ..

Altså jeg har ikke været på p-piller i 13 måneder, så, men vi har startet "forfra" så nu tæller vi fra nul, og er i gang med 2. forsøg, det letter tankerne lidt

Anmeld

17. november 2011

Melanie Bjerre

rikkeregnbue skriver:

Hehe. Held og lykke!  for at den er der nu!

Hehe, mange tak for det

Anmeld

17. november 2011

SaraB

Melanie-Marie92 skriver:

Jaa, det måtte vildt godt ha været i går ..

Altså jeg har ikke været på p-piller i 13 måneder, så, men vi har startet "forfra" så nu tæller vi fra nul, og er i gang med 2. forsøg, det letter tankerne lidt

Hehe! God taktik!
Det hjælper nok på 'stresset' omkring det - som vidst ikke skulle ha' en positiv effekt på projektet!

Anmeld

17. november 2011

Melanie Bjerre

SaraB skriver:

Hehe! God taktik!
Det hjælper nok på 'stresset' omkring det - som vidst ikke skulle ha' en positiv effekt på projektet!

Jaa, det var jo lige det jeg tænkte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.