Hvad gjorde i, eller hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg tror jeg måske er gravid, hvis jeg er, er jeg 4+2 men har stadig ingen positive test og ingen tegn på MS(masser af symp). Men mit problem er at jeg skal i byen i aften med min svigerinde og hun skal IKKE vide at jeg måske er gravid!!!

Derfor står jeg i problemet med at jeg altid ryger med hende og i aften skal jeg ikke?? hvad er min undskyldning?? og hvad hvis jeg ryger en eller 2?? Er nemlig kun selvskabsryger så ryger ikke til hverdag. Så problemet er kun opstået nu når vi skal aftsed.!

Hvad er jeres holdning til det(det er jo ikke sikkert jeg er gravid) derudover har hun sagt at vi skal mødes på en cafe og have en øl, åhh kan jeg drikke den??? eller hvad? IHH hvad gjorde i??

Kom med jeres bud, jeres "undskyldninger" det er træls at gå i det uvisse for hvis jeg ikke er gravid vil jeg selvfølgelig gerne have en øl i aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Mor85

jeg syntes du skal gøre som det du plejer. endtil du ved om du er gravid.    

Anmeld

17. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg tror jeg måske er gravid, hvis jeg er, er jeg 4+2 men har stadig ingen positive test og ingen tegn på MS(masser af symp). Men mit problem er at jeg skal i byen i aften med min svigerinde og hun skal IKKE vide at jeg måske er gravid!!!

Derfor står jeg i problemet med at jeg altid ryger med hende og i aften skal jeg ikke?? hvad er min undskyldning?? og hvad hvis jeg ryger en eller 2?? Er nemlig kun selvskabsryger så ryger ikke til hverdag. Så problemet er kun opstået nu når vi skal aftsed.!

Hvad er jeres holdning til det(det er jo ikke sikkert jeg er gravid) derudover har hun sagt at vi skal mødes på en cafe og have en øl, åhh kan jeg drikke den??? eller hvad? IHH hvad gjorde i??

Kom med jeres bud, jeres "undskyldninger" det er træls at gå i det uvisse for hvis jeg ikke er gravid vil jeg selvfølgelig gerne have en øl i aften.

1 smøg eller 2 .. og en øl eller flere betyder ikke noget så tidligt .. hvis du overhovedet er gravid... ! 

Har en veninde der holdte nytårs aften og var 3 måneder henne hun var meget beruset men anede ik hun var gravid. Hun har en sund og rask dreng. 

Der er nogle der ryger hele graviditeten igennem uden børnene fejler noget.. så de 2 cigaretter betyder ikke det fjerneste.. 

Anmeld

17. november 2011

SpunkenJo

de første mange uger er baby beskyttet i sin bobbel, og har madpakke med. Så jeg ville ikke lave noget som helst om før jeg er helt sikker på jeg er gravid

Ikke at jeg skal opfordre dig til at pulse et karton smøger i aften, så ro på 

Anmeld

17. november 2011

pemiro

Anonym skriver:

Jeg ville bare være normal, nu du ikke er sikker på du er gravid.
Jeg selv vidste ikke jeg var gravid før 6+noget, så jeg nåede at være til to fester, hvor den sidste fest fik jeg ret meget alkohol... Men indtil videre ingen skade sket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.