Gode butikker i Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

camillakrath

LilleMie skriver:

Så er der alligevel håb for vi finder noget! Glæder mig så meget til at komme i gang med at shoppe til baby !

Det er bare SÅ hyggeligt

Har i så skrevet en lang liste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Klumpe-dumpe

LilleMie skriver:

Tak for svar 

Kan du huske navnet på den? Når jeg søger på vejen på dgs.dk, så er det kun Baby Trold ApS der kommer frem, men på deres hjemmeside kan jeg ikke finde noget om, at de har en fysisk butik (+ der står en anden adresse )

prøv at hør ad, jeg ved de ofte har lagersalg derude.

http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/Aalborg+SV/30004975/Baby+Trold+ApS/

Anmeld

18. november 2011

LilleMie

camillakrath skriver:

Det er bare SÅ hyggeligt

Har i så skrevet en lang liste?

Jep vi har en meget laaaang liste, men det vigtigste er i første omgang at få styr på barnevognen 

Men hold op hvor jeg glæder mig 

Anmeld

18. november 2011

LilleMie

Lille fe skriver:

prøv at hør ad, jeg ved de ofte har lagersalg derude.

http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/Aalborg+SV/30004975/Baby+Trold+ApS/

Ok så havde jeg fundet det rigtige firma  Jeg takker for tippet med lagersalg !

Anmeld

18. november 2011

Klumpe-dumpe

LilleMie skriver:

Ok så havde jeg fundet det rigtige firma  Jeg takker for tippet med lagersalg !

Velbekomme

Du kan jo altid ringe til dem og høre, hvornår de har lagersalg igen, og eller om de har åben.

Anmeld

18. november 2011

An&Jo

MissTas skriver:

vi har været rigtig glad for ønskebørn.. der er super god service derude og så giver de rabatter og procenter ved køb over et hvis beløb dem vil jeg hvert fald anbefale.. og så er deres vare bare i top

ønskebørn er gode når man skal BRUGE penge derude, men så snart du skal have hjælp til noget bagefter og tingene har været taget i brug, så er deres service direkte ELENDIG..

Anmeld

18. november 2011

An&Jo

Jeg vil anbefalde dig babysam ude i city syd.. de har mange forskellige vogne at vælge imellem, og de yder en rigtig god service både under købet, men også når det har været taget i brug.. Jeg har lige fået lavet service på min klapvogn, på trods af at jeg ingen garantibevis har på den, fordi jeg har mistet det..

ønskebørn i city syd yder bestemt ikke samme service på tingene når de har været i brug som de gør imens man går der og skal bruge pengene..

Anmeld

18. november 2011

LilleMie

An&Jo skriver:

Jeg vil anbefalde dig babysam ude i city syd.. de har mange forskellige vogne at vælge imellem, og de yder en rigtig god service både under købet, men også når det har været taget i brug.. Jeg har lige fået lavet service på min klapvogn, på trods af at jeg ingen garantibevis har på den, fordi jeg har mistet det..

ønskebørn i city syd yder bestemt ikke samme service på tingene når de har været i brug som de gør imens man går der og skal bruge pengene..

Det er en god erfaring at have i baghovedet , så må vi håbe BabySam også er billigst og har de produkter, vi gerne vil have. Jeg har aldrig været i en butik, der sælger babyudstyr før, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente og hvor stor forskel, der på udvalget og priserne ved de 2 

Anmeld

18. november 2011

An&Jo

LilleMie skriver:

Det er en god erfaring at have i baghovedet , så må vi håbe BabySam også er billigst og har de produkter, vi gerne vil have. Jeg har aldrig været i en butik, der sælger babyudstyr før, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente og hvor stor forskel, der på udvalget og priserne ved de 2 

priserne på barnevogne ligger jo generelt på samme niveau mærkerne imellem.. og Babysam har da ihvertfald nogle stykker som er rimelig billige, og i kan bestille en medarbejder derude til at rådgive jer om de forskellige ting, og så har i personen til rådighed i en time hvor det kun er jer det handler om..

men i babysam og ønskebørn ligger priserne i nogenlunde samme leje..

Anmeld

18. november 2011

LilleMie

An&Jo skriver:

priserne på barnevogne ligger jo generelt på samme niveau mærkerne imellem.. og Babysam har da ihvertfald nogle stykker som er rimelig billige, og i kan bestille en medarbejder derude til at rådgive jer om de forskellige ting, og så har i personen til rådighed i en time hvor det kun er jer det handler om..

men i babysam og ønskebørn ligger priserne i nogenlunde samme leje..

Ok det lyder godt med hjælp i en time, skal man bestille i forvejen, for så kunne det være, jeg lige skulle gøre det i dag?

Og igen tak for al din hjælp, det er rart lige at have lidt viden på forhånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.