Gode butikker i Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.205 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. november 2011

LilleMie

På lørdag skal endelig vi ud for at se på barnevogn og diverse andet udstyr til baby . Vi bor i Aalborg og vil helst ikke længere væk end 20 km fra Aalborg.

Jeg ved der er BabySam og Ønskebørn ude i City Syd. Men hvilke butikker har jeg overset?

Og hvad er jeres erfaringer med butikkerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

LilleMie

Ingen der kender babybutikker i Aalborg? 

Anmeld

17. november 2011

camillakrath

LilleMie skriver:

Ingen der kender babybutikker i Aalborg? 

Vi bor i Aalborg og der er faktisk ikke rigtig nogen udover Babysam og Ønskebørn. Der lå en enkelt mere inde i byen, men den er næsten lige lukket

Men vil anbefale jer at køre ud i Babysam derude ved centeret. Den inde i byen er rigtig lille

Anmeld

17. november 2011

Klumpe-dumpe

der er også noget ude på sofiendalsvej - hvor de sælger vogne.

Anmeld

17. november 2011

LilleMie

camillakrath skriver:

Vi bor i Aalborg og der er faktisk ikke rigtig nogen udover Babysam og Ønskebørn. Der lå en enkelt mere inde i byen, men den er næsten lige lukket

Men vil anbefale jer at køre ud i Babysam derude ved centeret. Den inde i byen er rigtig lille

Øv  Troede bare det var mig, der ikke kunne finde flere. Så må vi håbe udvalget er stort nok i de 2 der er, ellers må vi jo købe på nettet! 

Men tak for svar 

Anmeld

17. november 2011

LilleMie

Lille fe skriver:

der er også noget ude på sofiendalsvej - hvor de sælger vogne.

Tak for svar 

Kan du huske navnet på den? Når jeg søger på vejen på dgs.dk, så er det kun Baby Trold ApS der kommer frem, men på deres hjemmeside kan jeg ikke finde noget om, at de har en fysisk butik (+ der står en anden adresse )

Anmeld

17. november 2011

MissTas

LilleMie skriver:

På lørdag skal endelig vi ud for at se på barnevogn og diverse andet udstyr til baby . Vi bor i Aalborg og vil helst ikke længere væk end 20 km fra Aalborg.

Jeg ved der er BabySam og Ønskebørn ude i City Syd. Men hvilke butikker har jeg overset?

Og hvad er jeres erfaringer med butikkerne?

vi har været rigtig glad for ønskebørn.. der er super god service derude og så giver de rabatter og procenter ved køb over et hvis beløb dem vil jeg hvert fald anbefale.. og så er deres vare bare i top

Anmeld

17. november 2011

camillakrath

LilleMie skriver:

Øv  Troede bare det var mig, der ikke kunne finde flere. Så må vi håbe udvalget er stort nok i de 2 der er, ellers må vi jo købe på nettet! 

Men tak for svar 

De er ret store butikkerne.

Og Babysam ved centeret er helt ny og super lækker

Anmeld

17. november 2011

LilleMie

MissTas skriver:

vi har været rigtig glad for ønskebørn.. der er super god service derude og så giver de rabatter og procenter ved køb over et hvis beløb dem vil jeg hvert fald anbefale.. og så er deres vare bare i top

Det lyder godt, tak for du ville dele din erfaring 

Anmeld

17. november 2011

LilleMie

camillakrath skriver:

De er ret store butikkerne.

Og Babysam ved centeret er helt ny og super lækker

Så er der alligevel håb for vi finder noget! Glæder mig så meget til at komme i gang med at shoppe til baby !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.