Update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

1Wish

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

MissTas

miss_ice skriver:

Hej

Er bare super glad lige nu!! Det er mig der står bag "Positiv" igår, og vil bare lige vise jer hvad jeg har lavet idag

Jeg skal være mor!!

ej hvor er det stort TILLYKKE

Kan godt huske følelsen af den positive test, så fantastisk

Anmeld

18. november 2011

MissBee

Tillykke, følelsen af de 2 steger er det bedste i verden!!!

Anmeld

18. november 2011

1Wish

MissTas skriver:

ej hvor er det stort TILLYKKE

Kan godt huske følelsen af den positive test, så fantastisk

Ja, det er helt vildt!!  Mange tak

Det er bare den bedste følelse, og jeg har lyst til at teste hele tiden for at sikre mig den VIRKELIG er positiv  hehe..

Anmeld

18. november 2011

1Wish

MissBee skriver:

Tillykke, følelsen af de 2 steger er det bedste i verden!!!

Tak  

Det er det virkelig  - og de er længe ventet!

Anmeld

18. november 2011

MissTas

miss_ice skriver:

Ja, det er helt vildt!!  Mange tak

Det er bare den bedste følelse, og jeg har lyst til at teste hele tiden for at sikre mig den VIRKELIG er positiv  hehe..

hehe.. jeg tog to tests lige i træk og ringede til lægen med det samme og sagde jeg gerne ville have det bekræftet. Jeg fik så en tid samme dag og wupti, de var heller ikke i tvivl. Vildt dejlig fornemmelse

Så skal tiden bare gå .. man føler tiden går langsomt, men inden man får set sig om, så er man nær terminen.. hehe

Anmeld

18. november 2011

1Wish

MissTas skriver:

hehe.. jeg tog to tests lige i træk og ringede til lægen med det samme og sagde jeg gerne ville have det bekræftet. Jeg fik så en tid samme dag og wupti, de var heller ikke i tvivl. Vildt dejlig fornemmelse

Så skal tiden bare gå .. man føler tiden går langsomt, men inden man får set sig om, så er man nær terminen.. hehe

Ja, jeg har også testet 2 gange idag 2 forskellige test og det hele positivt Regner med at ringe til lægen i næste uge, da jeg jo først har forventet mens imorgen, så føler mig nok først 100% efter weekenden. Men jeg er stadig helt oppe og køre  Hvor langt er du?

Anmeld

18. november 2011

MissTas

miss_ice skriver:

Ja, jeg har også testet 2 gange idag 2 forskellige test og det hele positivt Regner med at ringe til lægen i næste uge, da jeg jo først har forventet mens imorgen, så føler mig nok først 100% efter weekenden. Men jeg er stadig helt oppe og køre  Hvor langt er du?

hehe, ja okay .. meeeen, tror nu det er ret sikkert at den er der ..

Jamen jeg er i uge 27 så det går fremad

Anmeld

18. november 2011

1Wish

Jeg tror det også men blir overbevist imorgen

Ok, dejligt

Anmeld

18. november 2011

Happiness

Stort tillykke! Det er bare den bedste følelse at stå med den positive test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.