Barnedåb Hvad gør I/har I gjort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2009

frk Jensen

malou skriver:

Ej hvor plat af din x-svigerinde... nogle gange er de sgu noget fanden har skabt de søstre der Jeg kunne da aldrig drømme om at være sådan mod min brors ekser uanset hvad. I har da trods alt et barn sammen. Hrmf.. for dårligt. Nå men er da glad for det alligevel blev en dejlig dag og du har nogel ligeså dejlige forældre som jeg, kan jeg hører... skønt!!

Knus malou

Hej..
Ja min x svigerinde er rigtig plat, og hun har jo lige 3 børn som ikke fik set deres fætter blive døbt. Men det er hendes valg, jeg kan ikke gøre fra eller til.
Mine forældre er rigtig søde, det er deres første barnebarn så det er jo lidt specielt..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

frk Jensen

malou skriver:

Ej hvor plat af din x-svigerinde... nogle gange er de sgu noget fanden har skabt de søstre der Jeg kunne da aldrig drømme om at være sådan mod min brors ekser uanset hvad. I har da trods alt et barn sammen. Hrmf.. for dårligt. Nå men er da glad for det alligevel blev en dejlig dag og du har nogel ligeså dejlige forældre som jeg, kan jeg hører... skønt!!

Knus malou

Hej..
Ja min x svigerinde er rigtig plat, og hun har jo lige 3 børn som ikke fik set deres fætter blive døbt. Men det er hendes valg, jeg kan ikke gøre fra eller til.
Mine forældre er rigtig søde, det er deres første barnebarn så det er jo lidt specielt..

Knus

Anmeld

18. februar 2009

karina-brandt

Laura skal døbes påskesøndag, 12. april.

hvad vi gør endnu aner vi ikke... alt er op i det blå endnu, på grund af Per's voksne børn... de har hele tiden spillet fandango over at vi er blevet forældre sammen, dog er sønnen værst. den mellemste, en datter, er meget neutral, og den yngste, også en pige, er glad nok for sine to små halvsøstre.
Men vil de med til barnedåben eller vil de ikke?
Sønnen har jeg sagt jeg slet ikke vil SE til barnedåben, sådan som hans holding er og som han opfører sig omkring det hele, men hvad med pigerne? Hvis de vil må de gerne med, men de skal jo også kunne forliges med deres bror bagefter... Og jeg vil jo gerne snart have besked så jeg kan planlægge dagen. For hvis de ikke kommer, ja så vil jeg da invitere nogle af mine veninder i stedet for... Allerhelst vil jeg have at hans voksne børn ikke kommer med. Når de ikke kan støtte deres far ordenligt i at han har fået en ny kæreste og to børn, og har fået et godt liv, så gider jeg heller ikke gå akavet rundt omkring dem på sådan en stor dag som dåben af min datte er for mig...

sikke noget rod...

- karina

Anmeld

18. februar 2009

Anja

karina-brandt skriver:

Laura skal døbes påskesøndag, 12. april.

hvad vi gør endnu aner vi ikke... alt er op i det blå endnu, på grund af Per's voksne børn... de har hele tiden spillet fandango over at vi er blevet forældre sammen, dog er sønnen værst. den mellemste, en datter, er meget neutral, og den yngste, også en pige, er glad nok for sine to små halvsøstre.
Men vil de med til barnedåben eller vil de ikke?
Sønnen har jeg sagt jeg slet ikke vil SE til barnedåben, sådan som hans holding er og som han opfører sig omkring det hele, men hvad med pigerne? Hvis de vil må de gerne med, men de skal jo også kunne forliges med deres bror bagefter... Og jeg vil jo gerne snart have besked så jeg kan planlægge dagen. For hvis de ikke kommer, ja så vil jeg da invitere nogle af mine veninder i stedet for... Allerhelst vil jeg have at hans voksne børn ikke kommer med. Når de ikke kan støtte deres far ordenligt i at han har fået en ny kæreste og to børn, og har fået et godt liv, så gider jeg heller ikke gå akavet rundt omkring dem på sådan en stor dag som dåben af min datte er for mig...

sikke noget rod...

- karina

Puha, det lyder da som noget rod !

Det er da rigtigt ærgeligt at din kærestes voksne børn ikke kan acceptere dig og pigerne, det må da også være en vanskelig situation for din kæreste. Han er jo en lus mellem to negle.

Anmeld

20. februar 2009

malou

Hej med Jer

Så fandt jeg endelig en kirke i Dk der vil døbe victor.. men allerede d.15 marts så der skulle tænkes hurtigt. Vi har valgt at holde det hjemme i malmø... så må folk jo selvfølgelig selv bestemme om de vil køre over broen!! men mon ikke Vi bliver 29 voksne og 11 børn.. til deller, kart.salat, tyndsteg og grøn salat. Masser af kaffe selvfølelig... haha. og en fin dåbskage...

Nu er mit spørgsmål: kan man godt tillade sig at folk skal skiftes til at sidde ned? vi har jo ikk 40 sidde pladser.... altså sådan lidt stående buffet?

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.