Barnedåb Hvad gør I/har I gjort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

malou

Jeg skal jo snart have Victor døbt I dk (han er navngivet i Sverige) og så er mit spørgsmål af ren nysgerrighed: Hvad har I gjort eller hvad er Jeres planer?? Stor fest? lille intimt arrangement med kun nærmeste familie? Hjemme? leje af lokale/ cafe? Mulighederne er jo mange. Har ikke rigtig nogen ideer endnu så inspiration er meget velkommen.

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Mie A

Lærke skal ikke dåbes - men vi holder en navnefest for familie og venner den 28. marts - der bliver inviteret omkring 40 mennesker (børn incl) Vi har lånt et lokale på en efterskole, hvor svigermor arbejder - Det er til frokost, så menuen består af højt belagt smørrebrød. og om eftermiddagen er der kaffe/kagebord. Vi har prøvet at gøre det så billigt, som muligt, da økonomikrisen er over os... Ej, vi har bare ikke mange penge, når jeg er på dagpenge

Anmeld

17. februar 2009

Anja

Esther blev døbt 18. januar

Vi valgte at gøre som sidst. Samme kirke, samme dåbskjole (min fra da jeg blev døbt) og efterfølgende frokost og kaffe hjemme hos os. Vi har et okay stort køkken/alrum, hvor vi har et meget stor spisebord der kan udvides til 16 personer. Det kom lige til at passe. Vi var vel omkring 16 voksne og 10 børn (der var et seperat børnebord). Det var kun noget af den nærmeste familie og nogle rigtig gode venner.

Vi havde en hyggelig dag, hvor børnene meget var i centrum, da vi mener at dåben er børnenes fest mere end de voksnes

Anmeld

17. februar 2009

MetteT

Kathrine ska døbes den 15. marts.
Vi holder festen ude ved min mands forældre for den nærmeste familie (Kathrines onkler, tante,kusine, fætter, moster, bedsteforældre og oldeforældre) og 2 hold af vores gode venner plus deres dejlige børn... vi blir 29 ialt
vi bestiller en buffet ved kokken og jomfruen og bager selv nogle kager til kaffen.. til skrub af mad blir buffeten sat ind igen... der er altid noget til overs..

knus mette

Anmeld

17. februar 2009

Plysbjørnen

Jeg skal holde dåb på søndag... Vi gør også næsten som sidst, bortset fra at vi har bestilt ta' selv bord ude fra... Orker ikke at lave mad igen, for trød at jeg havde gjort det sidst...

Men ellers lejet lokale, godt nok en anden kirke, men vi er flyttet i mellemtiden...

Men ellers som sidst.. 21 bliver vi med buffet fra Kokken og jomfruen...

Anmeld

17. februar 2009

frk Jensen

Marcus blev døbt den 18 Januar i den kjole som jeg også havde på som lille..

Mine forældre ( Er jeg forkælet, bare lidt) ordnede det hele, jeg sørgede bare for bordpynt og så mig og marcus.. Vi var ikke så mange, da hans fars familie ikke ville med.
vi fik lækker 3 retters menu som min mor havde lavet omkring middagstid og så var der hygge om eftermiddagen og så igen aftensmad.. Hov vi holdte festen hos mine forældre, de har et stort køkken hvor vi var...

Knus..

Anmeld

17. februar 2009

frk Jensen

Mine forældre ( Er jeg forkælet, bare lidt) ordnede det hele, jeg sørgede bare for bordpynt og så mig og marcus.. Vi var ikke så mange, da hans fars familie ikke ville med.
vi fik lækker 3 retters menu som min mor havde lavet omkring middagstid og så var der hygge om eftermiddagen og så igen aftensmad.. Hov vi holdte festen hos mine forældre, de har et stort køkken hvor vi var...

Knus..

Anmeld

17. februar 2009

Anja

BetinaMørk skriver:

Knus..

Er du alene med Marcus siden faderens familie ikke ville med til dåben ? (lidt nysgerrig er man vel )

Anmeld

17. februar 2009

frk Jensen

Anja skriver:

Er du alene med Marcus siden faderens familie ikke ville med til dåben ? (lidt nysgerrig er man vel )

Ja det er jeg... De ville ikke engang med i kirken. Min eks svigerinde mente ikke hun kunne opfører sig ordentlig den time det nu tog... Så ingen af dem kom.. Det var bare synd for min nu eks...

Anmeld

18. februar 2009

malou

BetinaMørk skriver:

Ja det er jeg... De ville ikke engang med i kirken. Min eks svigerinde mente ikke hun kunne opfører sig ordentlig den time det nu tog... Så ingen af dem kom.. Det var bare synd for min nu eks...

Ej hvor plat af din x-svigerinde... nogle gange er de sgu noget fanden har skabt de søstre der Jeg kunne da aldrig drømme om at være sådan mod min brors ekser uanset hvad. I har da trods alt et barn sammen. Hrmf.. for dårligt. Nå men er da glad for det alligevel blev en dejlig dag og du har nogel ligeså dejlige forældre som jeg, kan jeg hører... skønt!!

Knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.