jeg tror den er der..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

PiaR skriver:

- det er også dejligt for jer... der er vi heldigvis alle forskellige og gør det lige på den måde vi syntes er bedst for os og vores børn....

ja lige præsis... vi glæder os vildt meget og tror nichlas vil elske at få en lillebror eller lillesøster og det er vi klar til
god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

karina22 skriver:

nichlas vågner en gang kl 3.30 for at komme over i mors seng, og det nyder jeg...
det er nok fordi at nichlas er så fantastisk nem, for tror også at jeg ville vente lidt hvis nichlas ikke ville sove , men han er bare så god.
og vi ønsker os et ønske barn nu... tror det er meget forskelligt hvornår man er klar til nummer 2... og det er vi nu... og vi glæder os vildt meget..
ja, du har ret med testen, vi er også blevet enige om at vi lige venter til efter jeg sku have min mens, så viser den forhåbentlig det korekte svar.. der er ingen grund til at bruge penge til en test hvis det ikke kan ses endnu...
god dag til dig

jeg håber du snart får sovet... pu-ha det er ikke sjovt når man ikke får sin søvn... så kan dagen nemt være svær at overskue... syntes jeg i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.