jeg tror den er der..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

hej igen.. i torsdags fik jeg fjernet min spiral, for nu vil vi have barn nummer to
sidst jeg blev gravid ku jeg mærke det med det samme... og hvis jeg ikke tager helt fejl, tror jeg sku allerede den er der igen det skal lige siges at jeg blev gravid ligeså hurtigt sidst..den eneste forskel fra sidst er at jeg ikke har kvalme, men det kan jo være at jeg er heldig ikke at få det denne gang, men vil nu også syntes at jeg tog en hård gang kvalme sidst, nok til at dække to graviditeter.. hi hi..
HÅBER jeg er gravid....
rigtig god aften alle sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Mormilla

Ej hvor lækkert!!! Skal nok krydse finger for der er noget...

Anmeld

17. februar 2009

Mathilde

Uh hvor spændende
Jeg krydser fingre for at den er der

Anmeld

17. februar 2009

SaNiNa

for den allerede er der...

Anmeld

17. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

tak, hvor er i søde.. håber virkelig også den er der... bare det ikke er indbildning... men tror jeg ikke...
ihh min mand er kommet til at tage afsted med alle pengene, så kan ikke købe en test lige forløbig... kan simpelthen ikke vente.. god dag alle sammen..

Anmeld

17. februar 2009

Pia.

Du er ikke ked af det var - med sådan en lille gut og så blive gravid - okay det lød forkert, men skal altså IKKE læses negativt

Krydser fingre for den er der...

Knus Pia.

Anmeld

18. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

PiaR skriver:

Du er ikke ked af det var - med sådan en lille gut og så blive gravid - okay det lød forkert, men skal altså IKKE læses negativt

Krydser fingre for den er der...

Knus Pia.

nej det er jeg ikke syntes det er en god alder han har til at vi skal have nummer to... smiler...

Anmeld

18. februar 2009

Pia.

karina22 skriver:

nej det er jeg ikke syntes det er en god alder han har til at vi skal have nummer to... smiler...

- det er også dejligt for jer... der er vi heldigvis alle forskellige og gør det lige på den måde vi syntes er bedst for os og vores børn....

Anmeld

19. februar 2009

Cris

Jeg har også tænkt, hvorden du kunne overskue at tænke på No2!!!! haha. Måske fordi jeg ikke har sovet i et år (ny begynder at går lidt bedre) og jeg var sååååååå træt... Hvis du har en lille en, som gerne sover, så tror jeg, at man kan overskue at tage sig af en nyfødt. Men der kommer helt sikker mange udfordring! Men de bliver også rigtig glade for hinanden, ligesom tvilinger. De laver alle ting sammen. Men skynd dig at købe en test (selv om jeg ikke ved om testen fungere med det samme, eller man skal vente nogle få uger)

Anmeld

19. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Cris skriver:

Jeg har også tænkt, hvorden du kunne overskue at tænke på No2!!!! haha. Måske fordi jeg ikke har sovet i et år (ny begynder at går lidt bedre) og jeg var sååååååå træt... Hvis du har en lille en, som gerne sover, så tror jeg, at man kan overskue at tage sig af en nyfødt. Men der kommer helt sikker mange udfordring! Men de bliver også rigtig glade for hinanden, ligesom tvilinger. De laver alle ting sammen. Men skynd dig at købe en test (selv om jeg ikke ved om testen fungere med det samme, eller man skal vente nogle få uger)

nichlas vågner en gang kl 3.30 for at komme over i mors seng, og det nyder jeg...
det er nok fordi at nichlas er så fantastisk nem, for tror også at jeg ville vente lidt hvis nichlas ikke ville sove , men han er bare så god.
og vi ønsker os et ønske barn nu... tror det er meget forskelligt hvornår man er klar til nummer 2... og det er vi nu... og vi glæder os vildt meget..
ja, du har ret med testen, vi er også blevet enige om at vi lige venter til efter jeg sku have min mens, så viser den forhåbentlig det korekte svar.. der er ingen grund til at bruge penge til en test hvis det ikke kan ses endnu...
god dag til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.