Cris skriver:
Jeg har også tænkt, hvorden du kunne overskue at tænke på No2!!!! haha. Måske fordi jeg ikke har sovet i et år (ny begynder at går lidt bedre) og jeg var sååååååå træt... Hvis du har en lille en, som gerne sover, så tror jeg, at man kan overskue at tage sig af en nyfødt. Men der kommer helt sikker mange udfordring! Men de bliver også rigtig glade for hinanden, ligesom tvilinger. De laver alle ting sammen. Men skynd dig at købe en test (selv om jeg ikke ved om testen fungere med det samme, eller man skal vente nogle få uger) 

nichlas vågner en gang kl 3.30 for at komme over i mors seng, og det nyder jeg...

det er nok fordi at nichlas er så fantastisk nem, for tror også at jeg ville vente lidt hvis nichlas ikke ville sove , men han er bare så god.
og vi ønsker os et ønske barn nu... tror det er meget forskelligt hvornår man er klar til nummer 2... og det er vi nu... og vi glæder os vildt meget..

ja, du har ret med testen, vi er også blevet enige om at vi lige venter til efter jeg sku have min mens, så viser den forhåbentlig det korekte svar.. der er ingen grund til at bruge penge til en test hvis det ikke kan ses endnu...

god dag til dig
Anmeld