Kvalme - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.168 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor tidligt fik du kvalme? Jeg vil være 3+3 i dag og oplevede den ledeste kvalme i formiddags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

delimus

Anonym skriver:

Hvor tidligt fik du kvalme? Jeg vil være 3+3 i dag og oplevede den ledeste kvalme i formiddags

Ja jeg er en af de trælse. Er 36+0 nu og har kun kastet op to gange og det har været inden for de sidste 14 dage  Kan bare ikke rumme noget mere og har fundet ud af, at rugbrød er min fjende 

Håber snart du får det bedre 

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg er 7+3 idag og har haft kvalme de sidste 2 dage...

Tror ikke der er nogle som har kvalme allerede fra uge 3+

Anmeld

16. november 2011

IngenKoPåIsen

Jeg havde kvalme fra omkring uge 7 tror jeg I hvert fald ikke tidligere

Anmeld

16. november 2011

lukasmor

jeg fik det i uge 9 hvor jeg så pga. kvalmen fandt ud af at jeg var gravid

Anmeld

16. november 2011

Deka11

Anonym skriver:

Jeg havde kvalme, og var meget tæt på at kaste op, 2 dage efter ægløsning. Så det må have været i uge 2+2. Og det var en kvalme på en anderledes måde end jeg havde prøvet før. Så er sikker på at det var på grund af at der skete ting og sager i underlivet.  Havde så også kvalme og opkastninger 95 % af tiden i graviditeten.

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Deka11 skriver:

Jeg havde kvalme, og var meget tæt på at kaste op, 2 dage efter ægløsning. Så det må have været i uge 2+2. Og det var en kvalme på en anderledes måde end jeg havde prøvet før. Så er sikker på at det var på grund af at der skete ting og sager i underlivet.  Havde så også kvalme og opkastninger 95 % af tiden i graviditeten.

2+2??? Det er ca en dag før/efter du havde ÆL

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Jeg fik kvalme første gang i uge 8.. Anden gang i uge 6... Oveni det samtidig kom opkasten også... 

Anmeld

16. november 2011

Deka11

Honey<3 skriver:

2+2??? Det er ca en dag før/efter du havde ÆL

Ja, det var også det jeg skrev.  Det var 2 dage efter ægløsning. Og sådan havde jeg aldrig haft det før, lige efter ægløsning.

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Deka11 skriver:

Ja, det var også det jeg skrev.  Det var 2 dage efter ægløsning. Og sådan havde jeg aldrig haft det før, lige efter ægløsning.

Sygt nok at det kom SÅ tidligt...

Men vi er jo forskellige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.