underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2011

ØnskerEtMirakel

Det er meget underligt for det er 19 dage siden jeg havde min sidste menstruation. Altså er jeg lige over ægløsning via beregningerne. Er synes også at jeg har haft ægløsnings smerter. Men nu har jeg ondt i maven og lænden. Nogle af jer der har nogle svar på hvad det kan være? Er min ægløsning måske kommet nu først. I så fald ved jeg ikke hvad det var for smerter 14 dage efter menstruation. Håber i har en logisk forklaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

lori11

Det kan godt være din ÆL der er kommet lidt senere end den plejer... ellers ved jeg heller ikke lige hvad det skulle være... hvis det er din ÆL, skulle du gerne få din mens om 12-16 dage

Anmeld

17. november 2011

SussieThyssen

ØnskerEtMirakel skriver:

Det er meget underligt for det er 19 dage siden jeg havde min sidste menstruation. Altså er jeg lige over ægløsning via beregningerne. Er synes også at jeg har haft ægløsnings smerter. Men nu har jeg ondt i maven og lænden. Nogle af jer der har nogle svar på hvad det kan være? Er min ægløsning måske kommet nu først. I så fald ved jeg ikke hvad det var for smerter 14 dage efter menstruation. Håber i har en logisk forklaring.

ÆL kan jo godt variere lidt uden det betyder noget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

ØnskerEtMirakel

lori11 skriver:

Det kan godt være din ÆL der er kommet lidt senere end den plejer... ellers ved jeg heller ikke lige hvad det skulle være... hvis det er din ÆL, skulle du gerne få din mens om 12-16 dage

Ja også det jeg tænkte eftersom at den også var det sidst. Pga prednison som jeg skal tage.

Anmeld

18. november 2011

ØnskerEtMirakel

SussieThyssen skriver:

ÆL kan jo godt variere lidt uden det betyder noget.

Kærligst
Sussie

Ok det er meget rart at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.