Vægt-status på ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Helle30

Sofie vejer 12 kg. nu, så hun mangler bestemt ikke noget. Ikke at hun sådan er tyk. Hun er bare tæt bygget, tror jeg.

- Helle - også tæt bygget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Sofie vejer 12 kg. nu, så hun mangler bestemt ikke noget. Ikke at hun sådan er tyk. Hun er bare tæt bygget, tror jeg.

- Helle - også tæt bygget

Men med lange stænger.

Anmeld

17. februar 2009

mor til en del

Cilas vejer 12 kg. men snart mindre hvis skoldkopperne bliver ved med at påvirke ham som de gør lige pt.

Jeg håber at han snart vender, og der ikke kommer flere røde prikker, han kommer selv og vil have skiftet ble og smøres, når det bliver alt for slemt i ble området, det er skiseme synd for ham.

Nu mangler vi kun Isac, i striben af skoldkoppebørn. Det kunne være rart snart at få det overstået, så vi kunne få en normal hverdag igen...

Lisbeth.

Anmeld

17. februar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Caroline vejer mellem 12 og 12,5 kg. Hun er ca. 83 cm.
Havde Sp på forleden, som endnu engang måtte overbevise mig om at hun er lige tilpas. Uf har stadig dårlige minder om den dumme læge, der kaldte hende for "for tyk".

Anmeld

17. februar 2009

Monica

Gustav vejer ca 9,5 kg og måler 81-82 cm... En bette knajt...

Anmeld

17. februar 2009

Helle30

cmks2007 skriver:

Caroline vejer mellem 12 og 12,5 kg. Hun er ca. 83 cm.
Havde Sp på forleden, som endnu engang måtte overbevise mig om at hun er lige tilpas. Uf har stadig dårlige minder om den dumme læge, der kaldte hende for "for tyk".

Så kan du hilse den dumme læge og sige, man ikke kan tale om overvægtige børn, før de er fyldt 4 år.
Det har vores læge sagt - og hun er bestemt ikke dum.

- Helle

Anmeld

17. februar 2009

heaven

lasse vejer 10,8-9 stykker.... Jeg er ikke helt tilfreds - han er lang i det, så virker meget tynd/klein. - men lægen er ikke bekymret, så... det er vel sådan det er - man kan vel ikke forvente det store, med den smule han spiser

Jannie - der ville ønske lasse havde rundere krop!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.