24 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

Det har jeg også altid sagt, men så gik jeg og de to ældstes far fra hinanden og jeg mødte Martin, så havde jeg ligepludselig 3 drenge ... og jeg vil altså ha en pige! 

Ja, man kan jo aldrig forudse sådan noget! Siger de ikke, at når man først har fået 3 drenge er der meget lille sansynlighed for at få en pige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

Ja, man kan jo aldrig forudse sådan noget! Siger de ikke, at når man først har fået 3 drenge er der meget lille sansynlighed for at få en pige? 

SSSH!! 

Jeg håber stadigvæk, ud af 5 søskende i min familie er der kun en dreng og kæresten har en datter i forvejen - så jeg håber 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

SSSH!! 

Jeg håber stadigvæk, ud af 5 søskende i min familie er der kun en dreng og kæresten har en datter i forvejen - så jeg håber 

Jeg krydser fingre! 

Wow, så nogle dage vil der faktisk være 5 børn hjemme?! 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

Jeg krydser fingre! 

Wow, så nogle dage vil der faktisk være 5 børn hjemme?! 

alle dage faktisk 

Kærestens datter bor fast hos os og ser ikke sin mor da hun blev sur over vi fik bopæl, mine to drenge bor fast hos os og da deres far er åndsvag og ikke vil se dem (hvilket jeg faktisk er meget glad for!) så er de her også altid og så den yngste som selvfølgelig også altid er her 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

alle dage faktisk 

Kærestens datter bor fast hos os og ser ikke sin mor da hun blev sur over vi fik bopæl, mine to drenge bor fast hos os og da deres far er åndsvag og ikke vil se dem (hvilket jeg faktisk er meget glad for!) så er de her også altid og så den yngste som selvfølgelig også altid er her 

Hold da op, der må være nok at se til! 

Kæmpe skulderklap til dig for at klare det som 27årig! 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

Hold da op, der må være nok at se til! 

Kæmpe skulderklap til dig for at klare det som 27årig! 

Det er der helt sikkert også, har prøvet at sætte dem billigt tilsalg - men havde ikke rigtig lyst til at give den sindsyge pris i porto 

Det var så kun de to ældste af drengene, for Nicolai sad sødt og så film med mig mens de andre bare slåssede 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

Det er der helt sikkert også, har prøvet at sætte dem billigt tilsalg - men havde ikke rigtig lyst til at give den sindsyge pris i porto 

Det var så kun de to ældste af drengene, for Nicolai sad sødt og så film med mig mens de andre bare slåssede 

ej, den skal jeg altså lige have igen. 

Anmeld

16. november 2011

baby012

rigtig flot mave !

Anmeld

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

ej, den skal jeg altså lige have igen. 

Der var en dag hvor de to ældste af drengene (Luca & Linus) slåssede helt vildt, og så skrev jeg herinde om ikke der var nogle der ville købe dem ganske billigt (selvfølgelig i sjov) og det var der da hvis de kunne rykke ukrudt op og sådan noget - men blev enig med mig selv om at det nok ville være dyrt i porto så de kom ikke til jylland og trække ukrudt op 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

Der var en dag hvor de to ældste af drengene (Luca & Linus) slåssede helt vildt, og så skrev jeg herinde om ikke der var nogle der ville købe dem ganske billigt (selvfølgelig i sjov) og det var der da hvis de kunne rykke ukrudt op og sådan noget - men blev enig med mig selv om at det nok ville være dyrt i porto så de kom ikke til jylland og trække ukrudt op 

Nå på den måde  Haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.