24 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

Nej ikke lige her for nyligt da jeg er gået over til at tjekke bloggen fra en app på min mobil - meget smart, så lige med notifikation hver gang der er nyt indlæg, men man kan ikke kommentere derfra det er lidt øv 

Dét var ellers smart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

Dét var ellers smart 

Ja meget 

- men at se mere "en dag i mit liv" ville nu være meget hyggeligt 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

Ja meget 

- men at se mere "en dag i mit liv" ville nu være meget hyggeligt 

JA, dem vil jeg også gerne lave flere af! Men problemet er, at de fleste dage i mit liv burde have overskriften "en dag på sofaen".  Ej, haha. 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

JA, dem vil jeg også gerne lave flere af! Men problemet er, at de fleste dage i mit liv burde have overskriften "en dag på sofaen".  Ej, haha. 

der kan man nu også lave meget spændende, sådan er mine dage også  i dag har jeg feks. fundet ud af at der er en åndsvag faker på facebook som ansøger unge mødre 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

der kan man nu også lave meget spændende, sådan er mine dage også  i dag har jeg feks. fundet ud af at der er en åndsvag faker på facebook som ansøger unge mødre 

Hvad vil han/hun dog få ud af det? 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

Hvad vil han/hun dog få ud af det? 

Ja lige præcis, det var også det jeg tænkte og det værste af det hele er at jeg kom til at tænke på at det kunne være en pædofil der håber på at finde nogle billeder hvor... ja  

Tror jeg fik tilføjet en kommentar 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

Ja lige præcis, det var også det jeg tænkte og det værste af det hele er at jeg kom til at tænke på at det kunne være en pædofil der håber på at finde nogle billeder hvor... ja  

Tror jeg fik tilføjet en kommentar 

Ja, det slog også lige mig. Føj! 

Til dit spørgsmål, så er tøjet gemt i de 2 store skuffer i puslebordet  

Anmeld

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

Ja, det slog også lige mig. Føj! 

Til dit spørgsmål, så er tøjet gemt i de 2 store skuffer i puslebordet  

Det er virkelig utroligt hvis folk kan få sig selv til det, og så har personen taget et scanningsbillede fra en eller anden artikel og brugt som profilbillede og sådan noget 

Hehe, nå okay - kom bare til at tænke på det da jeg så det 

Anmeld

16. november 2011

Hendemichelle

lulini skriver:

Det er virkelig utroligt hvis folk kan få sig selv til det, og så har personen taget et scanningsbillede fra en eller anden artikel og brugt som profilbillede og sådan noget 

Hehe, nå okay - kom bare til at tænke på det da jeg så det 

Mærkelige mennesker. 

- Jeg tør ikke længere vise samlede billeder af alt det tøj jeg har købt, haha. Min familie skælder mig ud! 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Hendemichelle skriver:

Mærkelige mennesker. 

- Jeg tør ikke længere vise samlede billeder af alt det tøj jeg har købt, haha. Min familie skælder mig ud! 

Haha, jeg har ellers set værre 

når ja, det der du selv foreslog med dit "outfit" det kunne nu også være hyggeligt at se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.